چگونه با دختری که دوستش داریم ارتباط برقرار کنیم؟

چگونه به کسی که دوستش داریم علاقه خود را بیان کنیم؟ چگونه با دختری که دوستش داریم ارتباط برقرار کنیم؟ 

این سوالات ممکن است ذهن هر شخص عاشقی را مشغول کند. وقتی شما عاشق کسی می شوید نمی دانید به چه شکلی علاقه خود را ابراز کنید تا رابطه دوستی تان بهم نخورد. استرس بیان کردن این موضوع برای بعضی افراد به شدت زیاد است. اگر آدم خجالتی باشید که مشکل تان بیشتر می شود. در ادامه تعدادی از راه ها و رفتار هایی را بیان می کنیم که به شما کمک می کند تا راحت تر این موضوع را بیان کنید.

چگونه با دختری که دوستش داریم ارتباط برقرار کنیم؟

از احساس خود مطمئن شوید

در ابتدا مهم ترین قدم این است که از احساس خود نسبت به طرف مقابل مطمئن شوید. سپس اقدام به ابراز احساسات به طرف مقابل کنید. خیلی از احساسات انسان ها زودگذر هستند و پس از رسیدن به طرف مقابل شان سرد می شوند و دیگر علاقه اولیه را ندارند. پس مهم ترین نکته که باید در نظر بگیرید واقعی بودن این احساس و علاقه شما نسبت به طرف مقابل است. بهتر است مقاله نشانه های عشق یک طرفه را نیز مطالعه کنید.

اعتماد به نفس داشته باشید

بعد از اینکه مطمئن شدید علاقه شما واقعی است. حال وقت آن رسیده که با او صحبت کنید و احساس تان را بیان کنید. برای بیان این احساس باید اعتماد به نفس خود را بالا ببرید. سعی کنید جملاتی را که می خواهید بیان کنید از قبل تمرین کنید تا اعتماد به نفس تان برای بیان آن جملات را بدست آورید.

مستقیم احساس خود را بیان نکنید

راه حل برقراری ارتباط بیان احساس خودتان نسبت به طرف مقابل است اما نه با رفتار های عاشقانه و رمانتیک. در ابتدا سعی کنید یک بار به شوخی به او ابراز علاقه کنید و بگویید که دوستش دارید. تا عکس العمل طرف مقابل را نسبت به حرف تان ببینید. پس از این که واکنش درستی از او دیدید, شروع به شناخت او کنید تا در موقعیت مناسب احساس خود را مستقیم به او بگویید.

چگونه برای اولین بار احساس خود را بیان کنیم

خوب مهم ترین مرحله, مرحله گفتن جمله “دوست دارم” به طرف مقابل است. در ابتدا این نکته مهم را در نطر بگیرید که نباید در جمع دوستان و گروهی این موضوع را مطرح کنید. زیراکه ممکن است در حضور جمع دچار استرس شود و از این جمله شما عصبی شود. و در آن لحظه برخورد بدی با شما داشته باشد یا با شما کاملا قطع ارتباط کند.اگر احساس شما یک طرفه بود میتوانید مقاله عشق یک طرفه و فراموشی عشق یک طرفه را مطالعه کنید.

یک امکان دیگر وجود دارد, به علت اینکه در حضور دیگران باعث ناراحتی و شکسته شدن شما نشود به شما جواب مثبت دهد و واکنش مناسبی را در آن لحظه از خود نشان دهد. اما بعد که متوجه این واکنش دروغین شوید باعث می شود آسیب سخت تری به شما وارد شود. پس ابتدا در تنهایی به او بفهمانید که دوستش دارید.

چگونگی جذب فردی که دوستش دارم

برای جذب دختری که عاشق و دلباخته او شده اید, باید سعی کنید تا به او بفهمانید که دوستش دارید. برای این کار باید به او و حریم خصوصی اش احترام بگذارید. برای مثال پس از گذراندن مرحله ابراز علاقه و گفتن دوستت دارم حتما نباید به شما بله بگوید. بکه به او بفهمانید که نظرش برای شما مهم است. به او فرصت دهید تا فکر کند و درنهایت جواب نهایی را به شما دهد. شما می توانید مقاله جذب فردی که دوستش داریم را نیز مطالعه کنید.

سعی کنید او را برای گرفتن جواب نهایی به یک قرار دو نفره دعوت کنید. مثلا او را به یک قرار در کافی شاپ دعوت کنید تا بتوانید تمام حرف هایتان را بزنید.

چگونه به طرف مقابلم بفهمانم دوستش دارم

چگونگی صحبت کردن با دختر مورد علاقه مان یکی از نکاتی است که باید رعایت کنیم. سعی کنیم به دختر مورد علاقه مان دروغ نگوییم. برای اینکه به دختری بفهمانید به او علاقمند هستید باید این اعتماد را به او بدهید که به او دروغ نمی گویید.

راز های خودتان را بگویید و اعتمادش را جلب کنید. اگر رازی را با شما در میان گذاشت, رازدار باشید و به کسی نگویید. سعی کنید رابطه تان فقط گفت و گو کردن نباشد. فعالیت های مشترک داشته باشید, هم گروهی شوید و دوست خوبی در کنار او باشید.

به او توجه کنید و درباره او نظر بدهید. مثلا در رابطه با عکس پروفایلش نظر دهید و مانند یک دوست خوب نقاط قوت و ضعف یکدیگر را پیدا کنید و با یکدیگر در میان بگذارید.

جذب فردی که دوستش دارم

چگونه با دختری که دوستش داریم ارتباط برقرار کنیم و او را جذب خود کنیم. در ابتدا باید این را بدانید که نمی توانید احساسات طرف مقابل تان را کنترل کنید. بلکه باید توجه او جلب خودتان کنید و او را تحت تاثیر خود قرار دهید.

باید به ظاهرتان اهمیت دهید. پوشش و ظاهر بسیار اهمیت دارد. پوشیدن لباس مناسب و استفاده از یک عطر عالی باعث می شود شما جذاب شوید و طرف مقابل تان را تحت تاثیر قرار دهید. سعی کنید بفهمید که چه سبکی از لباس پوشیدن توجه او را جلب می کند و متناسب علاقه او لباس تان را انتخاب کنید.

به رفتارتان توجه کنید. بعد از رعایت کردن پوشش ظاهری باید شخصیت تان را نیز به خوبی نشان دهید. با احترام رفتار کنید, اکثر دختران مرد خوش اخلاق و آراسته را ترجیح می دهند.

به حرف های تان توجه کنید. قبل از صحبت کردن فکر کنید, اکثر افراد ممکن است ندانسته چیز های احمقانه ای را به زبان بیاورند و موجب ناراحتی افراد شوند. پس سعی کنید همیشه مراقب حرف هایتان باشید و فکر کنید قبل از هر صحبتی تا چیز های احمقانه به زبان نیاورید.

از طرف مقابل تان تعریف کنید. زمانی که در کنار او هستید یا در جمع دوستان از او تعریف کنید. ویژگی های مثبت او مثل خنده زیبا, هوش و زیبایی او را بیان کنید. تا او را دختری جذاب و خاص جلوه دهید. بهتر از مقاله بازگشت عشق در کمتر از 30 روز را مطالعه کنید.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *