چگونه مردان را دلتنگ کنیم

چگونه مردان را دلتنگ کنیم تا پیام بدهند

چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم تا پیام بدهند ؟ چگونه شوهرم را دلتنگ خود کنم ؟ مردان دلتنگ چه زنانی میشوند ؟ علائم دلتنگی در مردان مغرور چیست ؟ چگونه مردان را بعد از جدایی دلتنگ کنیم ؟ اینها برخی از سوالاتی هستند که در این مقاله تصمیم داریم به آنها بپردازیم و راه کارهای دلتنگ کردن مردان را بررسی کنیم.

چگونه مردان را دلتنگ کنیم

یکی از مهم ترین نکاتی که به ما کمک می کند مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم تا پیام بدهند ساختن یک رابطه ایمن و ایده آل است.

رابطه های عاشقانه پر از باید ها و نباید ها هستند، پر از مشکلات سوء تفاهم ها و تفاوت ها. برای اینکه یک مرد را دلتنگ کنید از اشتباهات که رابطه شما را به خطر می اندازد دوری کنید.

مردان را تحت فشار قرار ندهید

هرگز مردان را برای ابراز احساسات و علاقه شان تحت فشار نگذارید اجازه دهید خود مرد تصمیم بگیرد که احساساتش را ابراز کند. اگر تصمیم به ازدواج دارید و مشکلاتی پیش روی شما است با تحت فشار قرار دادن مردی که دوستش دارید ممکن است باعث ترس و اضطراب او درباره ازدواج شوید و عشقتان را فراری دهید!

مردان را همه جا الویت اول خود قرار ندهید

از نظر مردان زنانی که زندگی شخصی ندارند و تمام زندگی شان در ارتباط با شریک عاطفی شان خلاصه میشود جذاب نیستند برای همین مردان نسبت به اینگونه زنان کمتر احساس دلتنگی می کنند. زندگی شخصی شامل داشتن هدف در زندگی و برنامه ریزی برای رسیدن به اهداف، تفریح و سرگرمی های فردی، علایق شخصی، رابطه صمیمی با دوستان و اعضای خانواده است.

به دیگران اجازه دخالت در رابطه تان را ندهید

تاثیر پذیری سریع از دیگران باعث بروز مشکلات زیادی در روابط عاطفی میشود. وقتی به دیگران اجازه دهید که در تمام ابعاد زندگی و رابطه شما دخالت کنند، تفکرات و نظرات آنها میتواند باعث تغییر شکل رابطه و سرد شدن طرف مقابل شود.

با اعتماد به نفس باشید

دخترانی که اعتماد به نفس ندارند هرگز نمیتوانند توجه ویژه مردان را بدست بیاورند. کمبود اعتماد به نفس در تمام رفتار ها و حتی تصمیم های شما تاثیر گذار است مثلا اگر در رابطه اعتماد به نفس پایینی داشته باشید ممکن است هر شرایط و رفتاری را بپذیرید تا طرف مقابل شما را ترک نکند. مردان به مرور زمان احساس و علاقه خود را نسبت به یک زن بی اعتماد به نفس از دست می دهند

کنترل و دخالت

یکی دیگر از کارهایی که مانع ایجاد دلتنگی در مردان میشود دخالت مستقیم در زندگی آنها و تلاش برای تغییر دادنشان است. کنترل کردن روابط دوستانه او یا ایجاد محدودیت برای مردان باعث میشود مرد به این نتیجه برسد که بین زندگی شخصی و خواسته هایش و شما یکی را انتخاب کند. اگر میخواهید چیزی را در یک مرد تغییر دهید باید بصورت غیر مستقیم و از طریق تکنیک های برنامه ریزی ناخودآگاه این کار را انجام بدید.

همیشه در دسترس نباشید

یکی از اصول مهم روانشناسی عشق به این موضوع اشاره دارد که دو شریک احساسی نباید بیش از حد به یکدیگر نزدیک شوند زیرا نزدیکی بیش ازحد میتواند جذابیت رابطه را کاهش دهد. اما افراد دست یافتنی چه ویژگی هایی دارند؟

زمانی که در رابطه عاشقانه، خودمان را فراموش کنیم و تنها به جلب رضایت عشقمان مشغول باشیم تبدیل به یک شخص نیاز مند خواهیم شد، کسی که مهم نیست با او چطور رفتار شود یا چقدر به نیاز های او توجه کنند او همیشه حضور دارد زیرا نیاز مند محبت و توجه است!

الگوی رفتاری خود را اصلاح کنید

انسان ها پر از الگو های رفتاری هستند که بر اساس آنها با دیگران ارتباط برقرار می کنند برخی از الگو های رفتاری ما میتوانند تاثیر منفی زیادی در رابطه و احساسات طرف مقابل داشته باشند: مثل ابراز علاقه بسیار زیاد و شدید، حسادت ورزیدن، پرخاشگری، شکاکی، نا امیدی و… رفتار هایی هستند که شریک احساسی شما را نسبت به ارتباط سرد می کنند و مانع ایجاد دلتنگی میشوند.

مردان دلتنگ چه زنانی میشوند

تقریبا اکثر خانم ها مایل هستند پی به این راز بزرگ ببرند که مردان دلتنگ چه زنانی میشوند ؟ یا کدام ویژگی های زنانه مردان را دلتنگ می کند؟ هر مردی ممکن است به یک یا چند ویژگی خاص توجه بیشتری نشان دهد، تفاوت های فردی که بین مردان وجود دارد الویت بندی آنها را مشخص می کند. مثلا برخی مردان به مسائل ظاهری اهمیت بیشتری می دهند یا عده ای دیگر مسائل اخلاقی را الویت قرار می دهند.

روانشناسی عشق در پیدا کردن دقیق تر این معیار ها به شما کمک بیشتری می کند. در پاسخ به این سوال که مردان دلتنگ چه زنانی میشوند شما را با 7 ویژگی منحصر به فردی که به ما می آموزد چگونه مردان را دلتنگ و دیوانه کنیم تا پیام بدهند

1.دست نیافتنی باشید

مردان به زنهایی که ساده بدست می آیند علاقه مند نیستند و خیلی زود از رابطه با آنان سرد می شوند. زن های دست نیافتنی عزت نفس بالایی دارند مثلا رفتار های نامناسب شریک احساسی خود را صرفا به دلیل علاقه و وابستگی تحمل نمی کنند، اجازه سوء استفاده به دیگران را نمی دهند، در انتخاب شریک عاطفی به مسائلی مهم تر از ظاهر و مادیات توجه دارند و در زندگی اهداف و برنامه های فردی شان را دنبال می کنند یا به اصطلاح منتظر سواری با اسب سفید نیستند.

2.متعهد باشید

 تعهد در نگاه مردان یکی بزرگ ترین معیارهای عشق است، مردان به واسطه عوامل فرهنگی و اجتماعی نگاه منفی تری نسبت به خیانتی که یک زن مرتکب می شود دارند. از نظر اغلب مردان خیانت یک زن مهم تر و بسیار بد تر از خیانت یک مرد است! مردان در قبال خیانت همسر یا شریک احساسی شان فشار اجتماعی بیشتری نیز دریافت می کنند و به دلیل نوع ساختار باورهایشان دچار آسیب های شدیدتری میشوند. اثبات متعهد بودنتان میتواند باعث ایجاد یک پیوند عاطفی قوی شود.

3.در اوج اعتماد به نفس باشید

 افراد با اعتماد به نفس تقریبا در هیچ کاری شکست نمی خورند، مخصوصا در تاثیر گذاری روی دیگران. شاید برخی از مردان از زن های با اعتماد به نفس حراس داشته باشند یا حتی با آنها مقابله کنند اما در نهایت این ویژگی میتواند باعث ایجاد کشش عاطفی در مردان شود.

4.خط قرمز داشته باشید

 سعی کنید همیشه چهارچوب های صحیحی در مسائل اخلاقی و جنسی برای خود و شریک عاطفی تان تعریف کنید و به سادگی از خط قرمز هایی که در زندگی برای تان اهمیت دارند عبور نکنید. مردان هرگز عاشق زنانی که از روی نیاز به عشق و محبت تن به خواسته های شان بدهد نمی شوند.

5.شریکی مهربان باشید

 یک واقعیت ساده راجع به مردان وجود دارد، مردان میخواهند عشقشان یا کاملا شبیه به مادرشان باشد یا هیچ شباهتی با او نداشته باشد! ریشه این احساس را میتوان در دوران کودکی جستجو کرد. اگر معشوق شما در دوران کودکی هر وقت به محبت مادر نیاز داشته محبت و توجه مادر را دریافت کرده باشد در نتیجه عاشق زنی می شود که به اندازه مادرش به نیاز های او توجه کند و بیشترین شباهت را به او داشته باشد.

اما اگر مردی که دوستش دارید در دوران کودکی توجه کافی از سمت مادر خود دریافت نکرده، او عاشق زنی می شود که کمبود محبت او را جبران کند و کمترین شباهت اخلاقی را با مادرش داشته باشد.

6.ویژگی منحصر به فردتان را نمایش دهید

ویژگی های اخلاقی با ارزش در خودتان شکل و پرورش دهید، بهترین ویژگی های خودتا را به طرف مقابل نشان بدهید. تلاش کنید با پررنگ کردن عادت های جذاب یا استعداد های تان یک ویژگی منحصر به فرد به وجود آورید که همیشه یادآور شما باشد.

7.گفتگو های جذاب داشته باشید

 بخش عمده از ارتباط دو شریک احساسی از طریق گفتگو تلفنی و شبکه های اجتماعی صورت می گیرد، ارتباط های مجازی هم میتوانند باعث افزایش صمیمت شوند هم میتوانند با ایجاد سوء تفاهم روابط را تحت تاثیر قرار بدهند. استفاده صحیح  از این ارتباط برای دلبری از پسران در چت یک امتیاز عالی است.

چگونه مردی را بینهایت دلتنگ خود کنیم

روانشناسان رفتار گرا (شاخه ای از روانشناسی که رفتار های انسان را مطالعه می کند) معتقد هستند بخش عمده روابط انسانی تحت تاثیر مسئله “رفتار متقابل” است. تکنیک تحلیل رفتار متقابل به ما این امکان را می دهد که با داشتن رفتار های صحیح و برنامه ریزی شده ارتباط موثر و عمیقی با دیگران برقرار کنیم. عواملی مانند ویژگی ها فردی و الگو های رفتاری (واکنش هایی که نسبت به وقایع داریم) بیشترین تاثیر را روی احساسات دیگران نسبت به ما دارد.

یکی از بهترین تکنیک هایی که برای بهبود روابط میتوان از آن بهره برد تکنیک های nlp هستند. ان ال پی یا برنامه ریزی عصبی کلامی ناخودآگاه این امکان را فراهم می کند تا از طریق رفتار های مهندسی شده ذهن خود و دیگران را برنامه ریزی کنیم. نفوذ به ضمیر ناخودآگاه میتواند این قدرت را به شما بدهد که هر مردی را بینهایت دلتنگ خود کنید.

در واقع عمل برنامه ریزی ذهن هر لحظه در حال رخ دادن است، مثلا وقتی با پرخاشگری با یکی از اطرافیان خود رفتار می کنیم در حال اجرای یک پروسه برنامه ریزی عصبی کلامی هستیم که به مرور زمان ذهنیت آن فرد را نسبت به ما کاملا منفی می کند.

چگونه با مردان رفتار کنیم تا دلتنگ و دیوانه شوند؟

1.عامل افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس باشید

نکته ای که با شما در میان میگذارم یکی از تاثیر گذار ترین تکنیک های نفوذ به ضمیر ناخودآگاه است. اعتماد به نفس (باور به توانایی انجام یک کار)  و عزت نفس (احساسی که نسبت به خودمان داریم) عواملی هستند که تقریبا تمام زندگی انسان را تحت الشعاع قرار می دهند. این دو عامل در سلامت روان ، احساس رضایت مندی، میزان کارایی در امور و کیفیت روابط اجتماعی و عاطفی تاثیر بسزایی دارند.

درست همانطور که همه ما از عوامل و افرادی که باعث کاهش اعتماد به نفس و خدشه دار شدن عزت نفس مان شوند دوری می کنیم، به سرعت جذب افرادی می شویم که تاثیر مثبتی در افزایش اعتماد به نفس و عزت نفس دارند. با اعتماد به نفس بخشیدن به طرف مقابل خود بعد از مدت کوتاهی میتوانید شاهد علائم دلتنگی در مردان باشید.

2.با رفتار محترمانه مردان را دلتنگ کنید

برخورد های محترمانه سیگنال های برنامه ریزی قدرت مندی به ضمیر ناخودآگاه طرف مقابل ارسال می کند. زمانی که شما برای معشوقتان ارزش و احترام قائل باشید مثلا به دلیل دیر رسیدن او را مؤاخذه نکنید یا در شرایطی که انتخاب های متفاوتی دارید( مانند رفتن یا نرفتن به یک مراسم، انتخاب رستوران و…)  گاهی از خود گذشتگی کرده و به انتخاب او توجه کنید یا همیشه در جمع ها به او احترام بگذارید میتوانید تاثیر دلخواهتان را به سرعت مشاهده کنید.

به واسطه احترام بعد از مدتی افکار و باور های شخصی که دوستش دارید نسبت به شما تغییر می کند، هر بار که به شما فکر می کند یا با شما صحبت می کند احساسات مثبتی خواهد داشت و مدام دچار دلتنگی شدید خواهد شد. زوج هایی که روابطی توام با احترام متقابل را شروع می کنند به نتایج عالی دست پیدا می کنند، مثلا میزان برخورد های نا مناسب و تنش هایی که به بی احترامی ختم می شود در رابطه آنها کاهش پیدا می کنند، جایگاه خاصی برای یکدیگر قائل هستند و به سادگی تصمیم به جدایی نمی گیرند.

3.مردان نیز به حامی نیاز دارند

اغلب احساسات انسانی بین زن و مرد مشترک هستند و تفاوت انسان ها بیشتر در تجربیات زندگی و نحوه بروز احساسات متمرکز می شوند. حتی باید از خودمان بپرسیم چگونه مردان را دلتنگ کنیم اگر حامی خوبی نباشیم؟ بخشی از توجه ای که انسان به آن نیاز دارد فقط میتواند از سمت شریک عاطفی تامین شود.

  • تعریف و تمجید: از ویژگی ها، موفقیت ها و دست آورد های او تعریف کنید.
  • تشویق: او را برای انجام وظایف سخت و تلاش برای رسیدن به اهدافش تشویق کنید.
  • حمایت: در شرایط سخت به هر شکلی که میتوانید حامی او باشید.
  • همفکری: در تصمیم گیری هایش و عبور از موانع و مشکلاتی که دارد با او همفکری و مشورت کنید حتی اگر موضوع انتخاب رنگ لباس باشد خودتان را وارد موضوع کنید.
  • همدلی و همدردی: با همدردی کردن و همدل بودن به او کمک کنید از احساسات منفی خود فاصله بگیرد تا فردی شاداب تر باشد.
  1. هرگز دروغ نگوید

اگر مسائلی در زندگی شخصی شما وجود دارد که فعلا زمان مطرح کردن آن نیست بهتر است راجع به این موارد سکوت کنید یا از طرف مقابل خود بخواهید تا زمان مناسب صبر کند اما هرگز دروغ نگوید. شاید گاهی در شرایطی قرار بگیریم که ناچار به پنهان کاری و دروغ بشیم اما یک بار رسوایی بعد از دروغ میتواند اعتماد یک مرد را به کلی ازبین ببرد.

مردان بعد از اینکه متوجه دروغ یک زن می شوند از آن لحظه به بعد هم به گذشته مشکوک خواهند بود که شاید دروغ های بیشتری نیز در میان باشد و هم نسبت به آینده بدبین می شوند و کوچکترین بی خبری از مردان را به این فکر فرو می برد که باز هم دروغی دیگر در کار است.

5.بزرگ نمایی نکنید

هرگز خودتان را فراتر از چیزی که هستید نشان ندهید، تلاش نکنید از خودتان شخصیتی معرفی کنید که نیستید. زیاده روی در خودستایی میتواند به سرعت تبدیل به یک رفتار آزار دهنده باشد، همیشه سعی کنید همانطور که هستید رفتار کنید و در صادقانه ترین حالت ممکن باشید.

6.از خط قرمز ها عبور نکنید

در پاسخ به این سوال که چگونه مردان را دلتنگ کنیم یکی از نکات مهم این است که عاملی برای ایجاد خشم یا ناراحتی و اضطراب نباشید. هرچه دلبستگی ما به یک شخص بیشتر می شود انتظارات مان از او نیز افزایش پیدا می کند، حتی کارهایی که ممکن است ساده به نظر برسند میتوانند تبدیل به یک سوء برداشت بزرگ شوند. عبور از خط قرمز هایی که در رابطه تعریف شده بی اعتمادی و شک را در ذهن مردان به وجود می آورد، سعی کنید از خط قرمز های عشقتان مطلع شوید.

7.علایق مشترک بسازید

انجام فعالیت های مشترک به شکل گیری پیوند عاطفی کمک زیادی می کند، سعی کنید در طول رابطه تفریح ها و علایق مشترکی بین خودتان پیدا کنید و حتما به علایق طرف توجه ویژه نشان دهید. یکی از راه هایی که میتوانید به کمک آن وارد حریم امن یک شخص شوید این است که به علایق او توجه کنید، از کار هایی که برای اول لذت بخش است لذت ببرید برای تفریح های مورد علاقه او از خودتان هیجان نشان بدید.

8.آزادی مردان را سلب نکنید

کنترل و ایجاد محدودیت در روابط دوستانه یا روابط خانوادگی مردان و یا ایجاد هرگونه محدودیت و سلب آزادی، خود به تنهایی باعث ایجاد فاصله عمیق می شود. اما در عین حال اگر مردان احساس آزادی خود را در رابطه از دست ندهند احساس آرامش و رهایی بیشتری در کنار شما خواهند داشت و همیشه دلتنگ تجربه این نوع احساسات مثبت می شوند.

شما میتوانید از طریق منوی مشاوره در پایین صفحه با روانشناسان سربرگ تازه ارتباط برقرار کنید و سوالات خود را مطرح کنید. همچنین میتوانید از طریق شماره تلفن 09129305020 با کارشناسان ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *