پیشگویی عشق

پیشگویی عشق


خیلی از افراد امروزه بنابر باورهای قدیمی, همچنان برای پیشگویی عشق به سراغ رمال ها و فالگیرها میروند. این کار ممکن است تعدادی از مسائل را به درستی بیان کند, اما این ها ممکن است فقط چیزهایی باشد که ذهن شما میخواهد یک فرد آن را تایید کند. پس احساس میکنید که این فال درست است و اتفاق میوفتد. در ادامه به این مسئله میپردازیم.

چرا افراد به دنبال فال گرفتن هستند؟

ممکن است برای شما هم پیش آمده باشد که به شخصی علاقمند شده باشید, و همیشه به او فکر می‌کنید. نمی دانید که آیا این حس دو طرفه است یا خیر؟ آیا این ارتباط شما خوب است یا خیر؟ ممکن است فکر شما به قدری درگیر شود که از گوگل بخواهید کمک بگیرید و جواب سوالاتتون رو پیدا کنید. در این جستجو‌ها صفحاتی برای شما باز می‌شوند که به شما اطمینان می‌دهند که می‌توانند آینده رابطه شما را پیشگویی کنند. و بگویند که آیا عشق شما علاقمند رابطه است یا خیر.

با کلی امید و آرزو سایت‌ها را یک به یک باز می کنید, و گاهی اوقات مجبور می‌شوید که مبلغی را هم بابت این پیشگویی عشق پرداخت کنید. اما چیزی عاید شما نشود. با این کار کلا دو جواب به شما خواهند داد که, او هم به شما فکر میکند یا خیر شما برای یکدیگر ساخته نشده اید. با خواندن هر کدام از این دو پیام یا دنیایی از امید و آرزو در ذهنتان ایجاد می شود یا کوهی از غم و اندوه و حسرت. اما یک لحظه پیش خودتان فکر کنید که چطور با یک کلیک می توانید احساسات درونی طرف مقابل و آنچه را که در ذهنش می گذرد, بفهمید؟

ذهن انسان‌ها پیچیده است, روانشناسان سالیان سال بر روی آن تحقیق کرده‌اند تا شناخت کاملی از آن داشته باشند, اما باز هم چیز زیادی درباره آن نمیدانند. پس چگونه با یک کلیک میشود احساسات و تمایلات طرف مقابل‌تان را بفهمید!

فهمیدن علاقه طرف مقابل با روانشناسی

اگر بدنبال این هستید که بدانید آیا کسی که به او علاقمند هستید به شما احساس متقابلی دارد یاخیر, نسانه‌های عاشق شدن افراد را در ادامه بازگو میکنیم.

برقراری تماس چشمی

اگر به طور مرتب نگاه‌های شما در هم قفل میشود, دو احتمال وجود دارد: چیزی روی صورت شما است و او نمی‌داند که چطور به شما بگوید و یا به احتمال زیاد او دوستتان دارد و به شما علاقمند است. اگر اعتماد به نفس‌ شما پایین باشد یا شکست تلخی را در گذشته تجربه کرده باشید. ممکن است برایتان سخت باشد که تصور کنید کسی بتواند به شما علاقمند شود. اما اگر مرتب به هم نگاه می‌کنید, لبخند می‌زنید, تماس چشمی‌تان بیشتر از حد معمول است. و از این که حین نگاه کردن به هم گیر می‌افتید, کمی خجالت می‌کشید, احتمالاً احساس علاقه‌ شما دوطرفه است و او هم شما را دوست دارد.

زبان بدن طرف مقابل‌تان

اگر هنگام حرف زدن با یک نفر احساس می‌کنید که انگار دارید در آینه به خودتان نگاه می‌کنید, احتمالاً او این حرکات یکسان را بدون هدف انجام نمی‌دهد. وقتی دو نفر یکدیگر را دوست دارند و احساس ارتباط و علاقه‌ای بین‌شان به وجود می‌آید. رفتارشان ناخودآگاه مانند هم می‌شود و مثل هم رفتار می‌کنند. تمام این واکنش‌ها به معنای احساس علاقه‌ی فردی است, که در حال صحبت کردن با شما است. البته این علاقه ممکن است همواره عاشقانه نباشد, اما احتمال آن وجود دارد. اگر طرف مقابل‌تان خود را در رفتار شما می‌بیند, وجود عشق و علاقه قطعی است. این علامت در واقع از سیستم نورون‌های آئینه‌ای مغز سرچشمه می‌گیرد. این شبکه‌ی مغزی مانند چسبی اجتماعی می‌ماند که افراد را به یکدیگر پیوند می‌دهند. هر چه سطح فعالسازی سیستم نورون‌های آئینه‌ای بالاتر باشد, علاقه و همکاری بین دو طرف نیز بیشتر است.

خندیدن به حرف های شما

وقتی کسی شما را دوست داشته باشد, فکر می‌کند که بامزه‌ترین و دوست‌ داشتنی‌ترین آدم روی کره زمین هستید. حتی اگر به اندازه کافی بامزه نباشید. پس اگر نمی‌دانید که آیا کراش‌ شما هم به شما علاقه دارد یا نه, کافی است یک جوک بی‌مزه برایش تعریف کنید و ببینید که چطور واکنش نشان می‌دهد. زمانی که دیگری را دوست داریم, نهایت تلاش‌مان را می‌کنیم تا او احساس مهم بودن, مورد قبول بودن و دوست داشته شدن بکند و آنقدر در این کار زیاده‌روی می‌کنیم که از خودمان یک احمق می‌سازیم.

تلاش برای کنار شما بودن

مهم نیست که اتاق پر از جمعیت باشد یا فقط شما دو نفر در کافی‌شاپ تنها باشید. در هر حال او سعی می‌کند که کنار شما بایستد یا بنشیند. تمایل او برای نزدیک شدن به شما گاهی کاملاً واضح می‌شود, به خصوص اگر او دیگری را هل بدهد یا به سرعت کنار بزند تا بتواند صندلی کنار شما را اشغال کند. شما میتوانید با مراجعه به مقاله بازگشت عشق در کمتر از 30 روز اطلاعات بیشتری بدست بیاورید.

در جمع دوستانش شما را با او تنها میزارند

این مورد یکی از نشانه‌های مهم و نسبتاً واضح است. اگر دوستانش تلاش می‌کنند تا شما دو نفر با هم تنها بمانید یا به وضوح نشان می‌دهند, که می‌خواهند شما دو نفر را با هم تنها بگذارند. احتمالش زیاد است که چون از احساس قلبی او نسبت به شما خبر دارند, این کارها را می‌کنند. تنها گذاشتن شما با هم در واقع کمکی است که آنها به دوستشان در راه رسیدن به عشقش می‌کنند.

تلاش برای فهمیدن مجرد یا در رابطه بودن شما

این سوال شاید از ذهن افراد بسیاری بگذرد. اما منظورمان این نیست که او مستقیماً از شما می‌پرسد که: آیا مجردید؟ اگر او چنین سوالی پرسید, بدانید که علاقه‌ای به شما ندارد. اما فردی که به شما علاقه داشته باشد, برای فهمیدن جواب این سوال با لطافت بیشتری رفتار می‌کند. شاید اشاره کند که خودش مجرد است و کسی در زندگی‌اش نیست. به این امید که شما هم وضعیت خودتان را به او بگویید.

شاید برای شما تعریف کند که چطور آخر هفته به یک جشن رفته است تا از نظر شما پی به جواب سوالش ببرد.و همین‌ طور به تلاش‌های مخفیانه‌اش ادامه می‌دهد, تا از روی نشانه‌های کوچک به نتیجه برسد. درهر حال اگر او به دنبال آن است که از وضعیت زندگی عشقی شما سردربیاورد. این کنجکاوی نشانه‌ی آن است که به شما علاقه دارد, و می‌خواهد بداند که آیا شانسی برای شروع رابطه با شما دارد یا خیر.

خجالت 

اگر وقتی با شما حرف می‌زند, خجالتی یا معذب به نظر می‌رسد, ممکن است به شما علاقه داشته باشد. البته همیشه این‌طور نیست, اما اگر کسی همیشه در حضور شما خجالتی می‌شود, یعنی این که شما او را به روش خوشایندی مضطرب و عصبی می‌کنید. او نهایت سعی‌اش را می‌کند تا در حضور شما مرتکب اشتباهی نشود, یا این که نمی‌داند چه بگوید تا گفتگو را گرم‌تر کند. به عبارت دیگر نیاز برای تحت تاثیر قرار دادن شما و باقی گذاشتن یک تاثیر خوشایند پایدار باعث اضطراب و خجالتش می‌شود.میتوانید نشانه های عاشق شدن افراد خجالتی را بخوانید.

چت کردن در فضای مجازی

زمانی که در شبکه‌های اجتماعی می‌گذرانیم, در اصل وقت آزاد ما است. بنابراین می‌توانیم هر کاری که دوست داشته باشیم در این زمان انجام بدهیم. پس اگر او وقت آزادش را برای پاسخ دادن به شما و چت کردن با شما می‌گذارد, این کار نشانه‌ی آن است که می‌خواهد با شما وقت بگذراند. درهر حال باید به این نکته دقت کنید که آیا جواب‌های یک کلمه‌ای به شما می‌دهد. یا برای پاسخ دادن به شما وقت می‌گذارد. شاید هم با جواب دادن به شما فقط می‌خواهد مودب باشد. اما اگر جواب‌هایش متفکرانه و جدی است، می‌توانید به دوست داشتن او امیدوار شوید.

انجام لطف های کوچک

او نهایت تلاشش را می‌کند تا کارهای جالب و خوشایندی برای شما انجام دهد, حتی اگر این کارها کوچک باشد. برای مثال وقتی با هم هستید, برایتان نوشیدنی می‌خرد یا برایتان غذا درست می‌کند. اگر در حال برنامه‌ریزی برای رخدادی باشید, در سرو سامان دادن به کارها به شما کمک می‌کند. حتی کاری به سادگی باز نگه داشتن در از جانب فردی که دوستتان دارد, معنای خاصی می‌یابد.

گرفتن فال پیشگویی عشق برای پی بردن به اینکه آیا کسی که به او علاقه مند هستید, به شما علاقه دارد یا نه؟ قطعا هیچ سودی برای شما ندارد. زیراکه افرادی چنین کاری برای شما می کنند, صرفا بخاطر منافع خودشان و بدون داشتن اطلاعاتی از شخص مورد نظر شما نتایج دروغین و ناامید کننده ای به شما می دهند.

بجای گرفتن فال پیشگویی عشق به نشانه هایی که در رفتار او وجود دارد دقت کنید. آیا او مرتب به شما نگاه می کند؟ آیا دوست دارد مثل شما حرف بزند و رفتار کند؟ آیا بی دلیل مرتب به شما پیام می دهد؟ به جوک هایی که تعریف می کنید می خندد و هر زمان شما را می بیند دستی به سر و صورتش می کشد؟ برای شما هدیه میخرد و دنبال این است که بفهمد شما مجرد هستید یا خیر؟ اگر شخص مورد نظرتان تمام این نشانه ها را داشت، امیدوار باشید چون او هم احتمالا به شما علاقه مند است.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

2 دیدگاه ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *