نشانه عاشق شدن دختر مغرور

نشانه عاشق شدن دختر مغرور


نشانه عاشق شدن دختر مغرور چیست؟ دختر مغرور ویژگی های مخصوص به خود دارد و کنار آمدن با او کمی سخت است. از خصوصیات اصلی دختران مغرور این است که آنها به سادگی به ارتباط تمایلی نشان نمی‌دهند. بسیار خودرای هستند و حرف، حرف خودشان است. معمولاً انتقاد پذیر نیستند و در جمع هم کمتر حضور پیدا می کنند. هرچه قدر که  آنها مغرور و خود رای باشند ولی در مقابل کسی که دوستش دارند واکنش نشان می دهند, دائماً او راتحت نظر قرار می‌دهند و به طرز صحبت کردن, رفتار و شخصیت او توجه زیادی می‌کنند. حتی شاید به چشمان طرف مقابل هم خیره شوند. دختران مغرور بر این باورند که دیگران ارزش نزدیک شدن و عاشق شدن را ندارند و او از همه بالاتر و برتر است.

این ها فرزندان افراد تحصیلکرده هستند و پدر مادر آنها تمام وقت خود را صرف کار شان کرده‌اند. آنها کودکی شاد و بانشاط نداشته‌اند و اکثراً تنها بوده‌اند یا با پرستار یا با کسی بزرگتر از خود همبازی بوده اند. به خاطر همین آنها دوست دارند این ناکامی و بی توجهی را در روابط عاشقی شان با فرد موردنظر ارضا کنند. آنها به شدت دنبال توجه هستند و دلشان می خواهد که پسر مورد علاقه شان فقط و فقط به او توجه کند, معمولاً در روابط عاطفی خود مسئولیت پذیر نیستند و در صدد این هستند تا به شما بفهمانند که قرار نیست یک ارتباط دو طرفه ادامه دار با شما داشته باشند, و منتظر هستند تا طرف مقابل فقط به او سرویس بدهد در واقع به دختران مغرور هرچه بیشتر نزدیک شوید آنها بیشتر دور خواهند شد.بهتر است مقاله بازگشت عشق در کمتر از 30 روز را مطالعه کنید.

چگونه یک دختر مغرور را عاشق خود کنیم؟

۱-عاشق خود باشید. خود را دوست داشته باشید، نسبت به خود سختگیر نباشید و خودتان را قبول داشته باشید.

۲- باید به او یادآور شوید که شما هم زندگی خاص خود را دارید. یعنی آخر هفته با دوستانتان بیرون می روید، باشگاه می روید و …

۳- به تیپ و ظاهر خود توجه داشته باشید، همیشه خوشبو و شیک پوش باشید.

۴- اعتماد به نفس قوی داشته باشید.چون دختر مغرور خودش اعتماد به نفس بالایی دارد.

۵- سعی کنید با روش‌های متفاوت و در مواقع سختی زمانی که به کمک نیاز دارد به او کمک کنید. دختران از پسرانی که حامی و پشتیبان آنها هستند خوششان می آید و بدین ترتیب اعتماد او را به دست آورید.

۶- گاهی اوقات به او فضا بدهید و کمی تنهایش بگذارید تا دلش برای شما تنگ شود و سراغ تان بیاید.

۷- همواره شوخ‌طبع  باشید و باعث خنده و شادی او شوید.

۸- سعی کنید روزهای خاص را به یاد داشته باشید و به همین مناسبت برایش هدیه به یاد ماندنی بخرید.

۹- با او صادق و روراست باشید و به حرف هایش گوش کنید . به او نشان دهید که چقدر هم به او هم به احساسات او توجه دارید.

۱۰- هر وقت جواب رد به شما داد قبول کنید و بپذیرید . این جواب نشان‌دهنده این است که باید از زندگی این دختر مغرور خارج شوید و باید رشد کنید.

چگونه دختر مغرور و جذابی باشیم

همیشه گفته اند برای اینکه مردی عاشق شما شود و به شما علاقه مند شود باید برایش دست نیافتنی باشید . البته نه به این معنی که به او بی محلی کنید و از او فاصله بگیرید و یا ابراز احساسات او را بی پاسخ بگذارید یا اینکه به او بی احترامی کنید و او را در میان جمع حقیر و کوچک کنید.بلکه دست نیافتنی بودن به این معناست که احساس خود ارزشمندی داشته باشید.

عزت نفس بالا داشته باشید و به او بفهمانید که دختر مغرور,اندیشمند و با وقاری هستید. سعی کنید هر جا که هستید خودتان باشید. نقاب به چهره نداشته باشید، صادق باشید و نقش بازی نکنید. همواره سعی کنید احساسات واقعی خود را بر زبان بیاورید و نگران آن نباشید .حتی اگر از او ناراحت هستید ناراحتی خود را به او بگویید و به او نشان دهید که برای احساساتتان ارزش و احترام قائل هستید. سعی کنید در زندگی هدف داشته باشید و برای رسیدن به آن برنامه ریزی کنید . تلاش کنید و پشتکار داشته باشید .

دختر مغرور با اعتماد به نفس بالا باشید که این اعتماد به نفس برای مردان جذابیت بیشتری دارد. یادتان باشد همواره برای خود و روابط خود استانداردهایی در نظر بگیرید و حد و مرزی برای آن قائل شوید و به آن پایبند باشید . به سلامت روح و جسم تان بسیار اهمیت دهید و به زمانش باید به آن بپردازید . او را اولویت اول زندگی خود قرار ندهید. شما چیزها و افراد مهم تری هم در زندگی دارید . نکته آخر اینکه هیچ وقت به او نگویید که همیشه و با هر شرایطی در کنار او می مانید و به او متعهد هستید. یک دختر  مغروردست نیافتنی همیشه رابطه و وفاداری خود را حفظ می کند ولی بیش از حد در آن اغراق نمی کند. پس مراقب باشید. میتوانید راجب خصوصیات مردان مغرور نیز مطالعه کنید.

ویژگی های مرد برا جذب دختر مغرور

معمولا مردان عاشق زنان و دخترانی هستند که شاد هستند. لبخند می‌زنند و پر از انرژی. برعکس زنان جذب مردانی می شوند که بسیار مغرور, جدی و با سیاست هستند. دانشمندان در تحقیقات به این نتیجه رسیدند که زنان جذب مردانی می شوند که شبیه پدرانشان هستند. همینطور مردان جذب زنانی می شوند که به مادرشان خیلی شبیه است.جذب مردان مغرور نیز تفاوت هایی دارد که میتوانید مطالعه کنید.

1- مردان و زنان به صورت ناخودآگاه افرادی را برای خود انتخاب می‌کنند که دقیقاً مثل خودشان است و به اندازه خودشان جذاب است.

2- زنان معمولا از مردانی که اهل موسیقی باشند و آهنگ های پیچیده  بسازند لذت می برند.

3- افراد معمولا نوع دوستی را می‌پسندند .نوع دوستی یکی از ویژگی هایی است که نشان می‌دهد که این افراد در آینده می توانند پدر یا مادر خوبی باشند.

4- هم مردان و هم زنان فردی را می پسندند که زبان بدن فعالی داشته باشند و دائماً در حال فعالیت باشند.

5-مردان از زنان مو بلند خیلی خوششان می‌آید خصوصا وقتی یک دختر مغرور و تو دل برو هم باشد. ولی زنان برایشان موی بلند یا کوتاه فرقی ندارد و سلیقه‌ای است.

و در آخر مردان دنبال زنان و دخترانی هستند که قدشان کوتاه تر و از لحاظ سنی از آنها کوچکتر باشد. معمولاً کفش هایی کوچک را می پسندند. ولی زنان مردان قد بلند، از لحاظ سنی از آنها بزرگتر و طبیعتاً کفش های بزرگ برای شان جذاب تر است.

نحوه رفتار با دختران مغرور

چگونه بفهمیم دختری دوستمان دارد؟

۱-برخوردتان ساده باشد. خیلی عادی باشید .طوری رفتار نکنید که نشان دهد عاشق و دلباخته او هستید .متین و باوقار باشید. زیرا اگر این دختر مغرور بفهمد که دیوانه وار او را دوست دارید  غرورش را بالا میبرد.

۲- اگر به او نزدیک شدید از او به خاطر رفتار اشتباهش مستقیماً انتقاد نکنید. سعی کنید با رفتار تان به او بفهمانید که مغرور بودن گاهی اوقات درست نیست.

۳- چند شخصیتی نباشید و هربار در رفتار با او شخصیت های متفاوت از خود نشان ندهید. توازن اخلاقی داشته باشید تا بتواند به شما اعتماد کند.

۴- خوشرو و مهربان باشید. همواره لبخند بر لب داشته باشید تا بتوانید در ذهن او تصویر خوبی را از خود به جا بگذارید. این کار هم باعث زیباتر شدن شخصیت شما می شود.

۵- با حوصله باشید. گاهی دختران مغرور از پسران امتحان های بزرگی می گیرند. پس صبور و بردبار باشید تا کم کم رگ خواب  این دختر مغرور را به دست آورید.

۶- به دنبال رگ خواب او باشید. بدانید به چه چیزهایی علاقمند است و به چه چیزهایی تمایل نشان می دهد و یا حتی به چه چیزهایی عکس العمل و واکنش نشان می دهد. کم کم متوجه خواهی شد و رگ خوابش دست شما می آید.

۷- ظاهر فریبنده نداشته باشید. مثلاً این جوری نباشید که وقتی کنارش هستید شیک و مرتب باشید. ولی در جاهای دیگر شلخته و بی نظم باشید. همواره یک تیپ ساده ولی با شخصیت و مرتب داشته باشید.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید. ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *