معجزه نامه نوشتن به فرشته

معجزه نامه نوشتن به فرشته


معجزه نامه نوشتن به فرشته توسط ” كاترین پاندر ” ابداع شد و این روش رو دعای عارفانه نامید.” اما كورتیس هاپكینز” استاد بزرگ ماوراالطبیعه در متافیزیك، این روش را در كلاس های خودش آموزش می داد. در قرآن کریم گفته شده است که برای انسان فرشته هایی خلق شده اند كه او را از شش جهت محافظت می كنند.از راست، چپ، جلو، عقب، بالا و پائین. پس وقتی این فرشته ها آفریده شده اند تا از ما محافظت كنند حتما راهی برای صحبت کردن با آنها وجود دارد.

 نامه نوشتن به فرشته چه فایده ای دارد؟

نامه به فرشته كه دعایی نهان است. می تواند در زندگی خودتان و دیگران معجزه های عظیمی به وجود آورد. این شیوه به سرعت به تقکرات شما نظم الهی می بخشد. اگر نمی توانید با صحبت کردن كسی را قانع كنید كه رفتارش را عوض کند. اگر با همسر، دوست، پدر و مادر یا هر كسی دیگه ای مشكل دارید بدانید كه چاره ی شما اینجاست.

شخصی می گفت که حرف حق را باید فقط یك بار به اشخاص بگویید. بعد از آن باید از راه نامه دادن به فرشته آنها بخواهید كه به حرف شما گوش بدهند. زیرا با این روش شما با خدای درون آن شخص ارتباط برقرار می كنید. برای رسیدن به هر آرزویی می شود به فرشته های خودمان یا دیگران نامه بنویسیم و از این قدرت جادویی استفاده کنیم.

چگونه باید به فرشته درون نامه نوشت؟

روشی که برای نوشتن نامه به فرشتگان مطرح شده است به این شکل است که شما باید نام فرشته ای که می خواهید با او صحبت کنید را در ابتدای نامه خود بنویسید. یک مثال کامل از نامه به فرشته عشق را در ادامه بررسی می کنیم تا بتوانید با ارتباط مستقیم با فرشته عشق خو یا نامه نوشتن به فرشته شخص مورد نظر عشق تان را دوباره بدست بیاورید.متن نامه:

به فرشته عشق ……..

اگر می خواهید عشق تان را جذب کنید به فرشته خود باید نامه بنویسید پس نام خود را باید در بخش نقطه چین بنویسید. اما اگر می خواهید یک فرد خاص را جذب خودتان کنید باید به فرشته او نامه ارسال کنید. پس در بخش نقطه چین نام شخص مورد نظر را بنویسید.

ای فرشته مهربان عشق، از تو می خواهم با قدرت الهی که در دست داری مهر من را در دل محبوبم قرار بدهی و او را عاشق و دیوانه من کنی تا من بتوانم به عشق او دست پیدا کنم.

این متن کاملی برای مثال نامه به فرشته عشق بود.

برای هر خواسته باید به كدام فرشته نامه بدهیم؟

برای هر خواسته باید به فرشته ای که به او نیاز دارید, نامه بنویسید. اگر برای خودتان یا شخص دیگری کمک می خواهید، به فرشته حمایت نامه بنویسید. اگر به دنبال زیبایی هستید. باید به فرشته ی زیبایی نامه بنویسید. اگر خواهان بازگشت عشق هستید، به فرشته ی عشق نامه دهید. فرشته های بسیاری وجود دارند مثل : فرشته ی هماهنگی، فرشته ی شادمانی، فرشته ی خرد و فرزانگی، فرشته ی هدایت و راهنمایی، فرشته ی ثروت، فرشته ی فهم، فرشته ی رشد و كمال معنوی، یا هر فرشته ای كه به او نیاز خواهید داشت.

اگر برای فرشته ای نامه نوشتید ولی نتیجه ای نگرفتید، باید خوب دقت كنید که باید نامه را خطاب به فرشته دیگری بنویسید. فراموش نكنید به همین شکل كه می توانید به فرشته دیگران نامه بنویسید می توانید به فرشته های خود تان هم نامه بنویسید و از آنها درخواست کمک کنید. مثلا برای عاشق کردن باید به فرشته عشق طرف مقابل نامه بنویسید.

نکاتی که باید بدانید

  •  بر اساس اعتقادات تان به شما کمک خواهد شد.
  •  باید از شكایت کردن دست بردارید و كاملا” حرف هایتان را كنترل كنید نه به این شکل که پس از اینکه نامه را نوشتید. کلماتی را بر زبان بیاورید که از بر آورده شدن درخواست شما جلوگیری کند.
  •  مدت زمان برآورده شدن هر آرزو بعد از نوشتن نامه به خود آن شخص بستگی دارد. قطعا كسی كه كلام و تفكرش را نمی تواند كنترل کند نمی تواند به سرعت كسی كه كلام و فكرش را كنترل می كند به نتیجه مطلوب برسد. اما در هر حال در نوشتن نامه مصر و پیگیر باشید. ممکن است وقتی به فرشته ی دیگران نامه می نویسید. احساس كنید كه سریع نتیجه ای حاصل نمی شود. باید صبر كنید، و به نوشتن نامه ادامه دهید. زیرا ناگهان ممکن است همه چیز تغییر کند. آنقدر فرشته مورد نظرتان نامه دهید تا نتیجه ای حاصل شود.

نکاتی در هنگام نوشتن نامه

در فرهنگ ماورا الطبیعی كتاب مقدس می گوید :”كار فرشته ها نگهبانی و هدایت نیروهای طبیعی ذهن و بدن است, زیرا آینده ی انسان كاملا در خود او نهفته است. “

نكته 1

هیچوقت از فرشته خودتان یا فرشته دیگری نخواهید به درخواست هایی كه موجب آزار یا آسیب كسی می شود توجه کند. فرشته هر شخص هیچ علاقه ای ندارد به اشخاص دیگر یا خود شخص آسیبی وارد شود. پس نتیجه ای نخواهید گرفت.

نكته 2

هرگز در نامه نوشتن به فرشته، وسیله یا شخصی را كه متعلق به شخص دیگری است و حق الهی شما نیست درخواست نکنید. زیرا باز هم كارمای بد این عمل در پیش روی شما قرار خواهد گرفت. به جای درخواست چنین شکلی بهتر است چیزی بهتر از آن را بخواهید كه در جهت خیر همه باشد.

نكته 3

اگر برای فرشته ای نامه می نویسید اما جوابی دریافت نمی کنید. دقت كنید شاید به فرشته اشتباهی نامه نوشته اید. سعی کنید با خودتان صادق باشید و به فرشته درست درخواست خودتان را بنویسید. مثلا برای بازگشت معشوق تان باید به فرشته عشق او نامه بنویسید.

نكته 4

اگر همچنان نتوانسته اید به سلامت و ثروت یا روابط انسانی دلخواه تان دست پیدا کنید و مسائل و مشكلات تان را رفع كنید. به فرشته رهایی و آزادی نامه ای بنویسید تا معجزه نامه نوشتن به فرشته رهایی را ببینید. نامه نوشتن به فرشته رهایی و آزادی بسیار تاثیر گذار است. خود “كاترین پاندر” می گوید زمانی که نمی توانسته خودش را از دست افرادی كه از او سواستفاده می كردند رها كند. و از نوشتن نامه به فرشته  آن افراد به نتیجه ای نمی رسید، برای فرشته رهایی و آزادی نامه می نوشت و از او درخواست کمک می کرد.

شیوه ی نامه نوشتن به فرشته :

این دو چیز حتما باید در نامه ای که به فرشته می نویسید رعایت شود.

1_ به فرشته ی …………( نام خودتان یا شخصی را كه می خواهید برای فرشته ی او نامه بنویسید را در اینجا وارد كنید.)

2 _ برای این وضعیت و شرایط از تو کمک می خواهم:……..

3 _ تشكر کردن از آن فرشته و شكر کردن خداوند برای اینكه خواسته شما را به انجام می رساند.

بعد از نوشتن نامه به فرشتگان نامه را چه کنم؟ در پایان حتما نامه را بسوزانید تا به انرژی تبدیل شود و معجزه نامه نوشتن به فرشته را ببینید. بعضی افراد به این سوزاندن نامه تاكید نكرده اند. اما اکثر اساتید ماورا الطبیعه تاكید كرده اند كه حتما این نامه باید سوزانده شود و خاكستر آن را هم دور نریزید بلكه باید در راه آب بریزید. ( مثل مجرای آب سینك آشپزخانه كه در آن ظرف می شوئید).

نامه نوشتن به فرشته یکی از راه های برگرداندن عشق از راه دور است. می توانید راه های دیگر را در مقاله مطالعه کنید.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

8 دیدگاه ها

  • سلام،پدرِ شخصیکه بهش علاقه دارم،مخالف ازدواجمون هست،برای راضی شدن پدرش،باید به فرشته‌ی عشق پدرش نامه بنویسم؟

    • کسی که میگه پدرم ناراضیه،مادرم ناراضیه،شک نکن دروغ میگه و خودش ناراضیه،وگرنه عشق اگر عشق باشه هیچکس و هیچ چیز نمیتونه جلوی وصال و بگیره،وقتی تلاشی نمیکنه یعنی عاشق نیست و داره فریبت میده که بیشتر وقت تلف کنه و سیر شه بعد بره،خودتونو درگیر عشقهای پوچ و بی سر و ته نکنید،پسرای امروز پرروتر از این هستن که منتظر اجازه خانواده باشن

      • سلام من می خوام بورسیه بگیرم ولی پدرو مادرم اجازه نمی دن به کدوم فرشته باید نامه بنویسم؟

    • هزاران آفرین رهای عزیز ،دقیقا همینطوره ، نظر منو گفتین احسنت ، سعادتمند باشید.

    • سلام و وقت بخیر …برای مخالفت پدر عشقم باید برای کدوم فرشته نامه بنویسم و تحت چه مضمونی باشه؟

  • سلام به نظرتون اینکه میگن بعضی از ماهها مثلا فرودین و شهریور ازدواحشون خوب نیست واقعیت داره؟ لطفا جواب منو بدید🙏

  • همسرم داره بهم خیانت می کنه به فرشته نگهبانش هم نامه نوشتم فایده نداشته به چه فرشته ای نامه بنویسم که زود جواب بگیرم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

صفحه اصلیسوالاتتماسارتباط با ما