چگونه در چت مغرور باشیم

چگونه در چت مغرور باشیم


چگونه در چت مغرور باشیم؟ چگونه در چت دختری مغرور و جدی باشیم؟ ارسال پیام به پسر یا دختری که دوستش دارید به نظر چندان ساده نیست.اما پیروی از این قوانین که در زیر لیست شده است، به شما کمک می‌ کند تا عشق تان را علاقمند و درگیر خودتان کنید. حال به این قوانین میپردازیم.

1- به او نشان دهید که علایق و احساسات دیگری هم دارید

این ممکن است یکی از بزرگترین اشتباهات یک خانم باشد, که طوری به طرف مقابل اش پیام دهدکه انگار فقط او مرکز توجه است. اینکار باعث کاهش جذابیت شما و کم شدن احساسات مرد به شما می شود. باید بدانید که مردان به صورت طبیعی و غریزی بدنبال بدست آوردن زنان هستند. پس اگر برای آن ها اشتیاقی برای این موضوع ایجاد نکنید، علاقه و احساس شان را از دست می دهند. ممکن است فکر کنید این به معنای تلاش برای متقاعد کردن شما برای به بازی گرفتن مرد تان است و یا آشفته کردن او. اما این راهکار شما را تشوبق می کند که به جز مرد خود اشتیاق دیگری برای زندگی داشته باشید.

پس با دوستان و خانواده تان وقت بگذرانید و تفریح و سرگرمی هایی که مخصوص خود شما است، انجام دهید. همیشه به خواسته های او جواب مثبت ندهید. برای انجام این کار می توانید از جملاتی مثل:

” من واقعا دوست دارم فردا شب بریم بیرون، منتها قبلا با دوستم قرار گذاشتم. امکانش هست بیرون رفتن را به زمان دیگری موکول کنیم؟”

استفاده کنید. هنگامی که یک مرد ببیند که شما همیشه و همه جا حضور دارید و در دسترس او هستید. تلاش می کند تا شما را همیشه دنبال خودش بکشد.

حتما مقاله بازگشت عشق در کمتر از 30 روز را مطالعه کنید.

2- تلاش کنید همیشه افکار مثبتی داشته باشید

اکثر افراد پس از آشنایی شروع به بیان جنبه ها و نقاط منفی زندگی خودشان می کنند.این مسئله مشکلی ندارد که شما درباره ی چیز هایی که شما را اذیت می کند با طرف مقابل تان صحبت کنید. اما این موضوع را نیز در نظر بگیرید که این ممکن است یک مخر کننده رابطه شما باشد. اگر شما همیشه منفی بافی کنید و از زندگی سخت و دشوار ناله کنید. این تصور را ایجاد می کند که شما هیچ کنترلی روی زندگی خودتان ندارید. ممکن است طرف مقابل تان نسبت به این حس شما احساس مسئولیت کند.

پس همیشه تلاش کنید که مثبت نگر باشید و همیشه نیمه پر لیوان را ببینید. هنوز زندگی چیز های زیادی دارد تا شما با فکر کردن به آنها مثبت باشید. با بیان کردن این تفکرات مثبت موجب می شوید طرف مقابل تان نیز این انرژی مثبت را جذب کند و او هم مثبت فکر کند.

3- گاهی منتظر پیام او باشید

چگونه در چت مغرور باشیم؟ همیشه شما شروع کننده چت نباشید. زمانی که متوجه شدید که او به شما علاقه دارد، اجازه دهید که اول او چت را شروع کند. با این کار طرف مقابل تان احساس می کند که او بدنبال شما است و همین کار را هم انجام می دهد. این نکته را در نظر بگیرید که مردان علاقه دارند که پیگیر زن مورد علاقه شان باشند. پس مشکلی ندارد که اجازه دهید چنین احساسی به او دست بدهد. فقط به یاد داشته باشید که اگر مجدد چت را او شروع کرد بازخورد مثبتی به او داشته باشبد. مثلا به او بگویید:

“ممنونم! امروز سرم خیلی شلوغ بود و از احوالپرسی تو خیلی خوشحال شدم. من خوبم، امشب چی کار می کنی؟”

4- سوالات متفاوتی از او بپرسید

منظور این است که وقتی کسی راجب زندگی شما سوالی میپرسد,ممکن است علاقه ای به جواب دادن نداشته باشید. در صورتی که این سوالات این منظور را به طرف مقابل تان میرساند که شما و زندگی تان برای او اهمیت دارد.

پس سعی کنید سوالاتی را راجب کار و حتی سرگرمی های او بپرسید. این نشان دهنده آن است که شما به او اهمیت می دهید و نه تنها مراقب او بلکه حواستان به زندگی او نیز هست.

5- دیر یا زود جواب دادن

چگونه در چت مغرور باشیم ؟ اکثر افراد فکر می کنند که با دیر جواب دادن نشان می دهند که آدم مغروری هستند. اما این تصور اشتباه است همیشه باید توازن در این مسئله رعایت شود. اگر سریع به چت او جواب دهید، احساس خواهد کرد که بیش از حد در دسترس او هستید. اما در همین مسئله اگر تا چند روز جواب او را ندهید، او علاقه خود را از دست خواهد داد.

نکته قابل توجه این است که گاهی اوقات به موقع جواب دهید و گاهی کمی صبر کنید. اگر از راهکار اول استفاده کرده باشید که در آن به اهمیت دادن به دیگر جوانب زندگی اشاره کردیم. به صورت طبیعی این اتفاق خواهد افتاد و به شما کمک میکند که توازن را در جواب دادن به موقع یا دیر حفظ کنید.

چگونه در چت مغرور باشیم
چگونه در چت مغرور باشیم

6- استفاده از جملات ساده و کیلیشه ای

یکی از بدترین روش ها برای چت کردن این است که با جملات” سلام چخبر؟” آغاز کنید. راه های زیادی وجود دارد تا با بیان جملات زیبا تر هیجان بیشتری در طرف مقابل تان ایجاد کنید. مثلا میتوانید بگویید:

“چطوری، استاد؟” شام امشب ایتالیایی باشه یا چینی؟”

“آی خوش تیپ، سخنرانی امروزت چطور بود؟”

با رعایت این نکته و استفاده در چت کردنتان باعث می شود جواب های بهتری بگیرید. این مورد را حتما امتحان کنید بسیار کاربردی هستش.بهتر است مقاله چگونه یک پسر مغرور را عاشق خود کنیم را مطالعه کنید.

7- از سوالات و جملات جنسی نترسید

چگونه در چت مغرور باشیم؟ مردان چت کردن در مورد سکس را دوست دارند. مخصوصا زمانی که رابطه شما به سمت جدی شدن پیش می رود. منظور من این نیست که باید برای او عکس ها و سلفی های برهنه بفرستید. بلکه با استفاده از یه مقدار مهارت در ارسال پیام هایتان می توانید این کار را انجام دهید. مثلا این جملات را بنویسید:

“من نمی تونم برای دیدنت تا شب صبر کنم”

” امروز لباس زیر زنانه خریدم”

با هر چیزی که ممکن است او را تحریک کند و احساساتش را برانگیخته کنید. بهتر است مقاله چگونه برای یک پسر دلبری کنیم را مطالعه کنید.

8- زیاد با او چت نکنید

و حداقل تا زمانی که جواب دهد، چیزی ننویسید. این نکته به ویژه در روزهای ابتدایی آشنایی بسیار مهم است. با چت بیش از حد تصور می کند که می خواهید از او آویزان شوید… و این یکی از کارهای غیر جالب است که می توانید در اولین روزهای آشنایی با یک نفر انجام دهید. در عوض نفس عمیق بکشید، خونسرد باشید و صبر کنید. درک کنید که دلایل زیادی وجود دارد که چرا او بلافاصله جواب نمی ‌دهد. ممکن است مشغول کار، مدرسه، دوستان یا خانواده باشد. بهتر است مقاله چگونه یک پسر را در فضای مجازی عاشق خود کنیم را نیز مطالعه کنید.

9- در چت کردن شوخ طبع باشید

همه خندیدن را دوست دارند و چت کردن یکی از ساده ترین راه ها برای نشان دادن شوخ طبع بودن شما است. حتی اگر به طور کلی فرد شوخ طبعی نیستید. می توانید به خاطر او بخندید و برایش عکس و پست هی خنده دار ارسال کنید. من مطمئن هستم که برخی از شما حساب های طنز اینستاگرام را دنبال می کنید. پس از ارسال موضوعات خنده دار نترسید و آن را برای عشقتان ارسال کنید. بهتر است مقاله چگونه یک پسر را بخندانیم را مطالعه کنید.

10- به متن چت تان توجه زیادی کنید

مانند یک نوجوان خام چت نکنید. یاد بگیرید و مطمئن شوید که پیام های متنی شما به خوبی نوشته شوند و کوتاه و دل نشثین باشند. مردان متن های  طولانی را دوست ندارند. مخصوصا اگر در مورد مسئله جدی باشد. رابطه حضوری خود را حفظ کنید. چت کردن تنها وسیله ‌ای است که باعث می ‌شود فرد احساس خوبی داشته باشد و قرار ملاقات های واقعی را تنظیم کند.این نکات را برای دفعه بعد که می خواهید چت کنید؛ به یاد داشته باشید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *