علائم عاشق شدن یک دختر

علائم عاشق شدن یک دختر


از نظر مردان, زنان شخصیت پیچیده ای دارند و نمیشه فهمید دقیقا چه چیزی در ذهن آنها می گذرد. اما در موضوع عاشق شدن یک دختر می توان, با کمک راه کار ها و علائمی که در ادامه بیان می کنیم, براحتی متوجه علاقه یک دختر به خودتان شوید. پس از اینکه متوجه این علاقه شدید, اما باز هم تردیدی در این علاقه داشتید, یا در علاقه خودتان شک داشتید. می توانید با تیم روانشناسی ما ارتباط برقرار کنید, و مشاوره دریافت کنید تا با شناخت تیپ شخصیتی خود و طرف مقابل تان با خیال راحت تری وارد رابطه شوید. برای ارتباط با تیم روانشناسی ما روی لینک کیلیک کنید.

نشانه های عاشق شدن دخترا

زنان هم زمانی که عاشق می‌شوند. به رفتارها، چهره و نگاه مرد مورد علاقه خود فکر می‌کنند. قلبشان تندتر از همیشه می‌زند, مشکلات و ایرادات او را نمی‌ بینند, در ذهن خود با او صحبت می کنند و روی او حساس می‌شوند. اما دختران عشق خودشان را بسیار زیرکانه نشان می‌ دهند, و در آغاز یک رابطه معمولا به شکل شفاف و به صورت مستقیم با جملات علاقه خود را بیان نمی‌ کنند. سعی می کنند تا در ابتدای رابطه احساساتشان را بیان نکنند.

چگونه بفهمیم دختری عاشق شده است

اطلاع داشتن از نشانه‌های عاشق شدن دختران از این رو اهمیت دار است. که اکثر مردان درک و فهم درستی از احساسات و علایق زنان ندارند. اگر نسبت به این علائم بی توجه باشید, فرصت‌های مهم و استثنایی زندگی خود را برای بدست آوردن, دختری که عاشقانه در کنار شما باشد را از دست می‌دهید. از سمت دیگر باعث می شود, در رابطه های کوتاه مدت اعتماد خودتان را نسبت به تمام زنان از دست بدهید, و نسبت به دیگر دختران بدبین شوید.

پس در نتیجه این آسیب به شما باعث می شود, که از عاشق شدن بترسید و این تفکر در شما به وجود بیاید که عشق در این جهان وجود ندارد. البته این کار به شخصی که به شما علاقمند است, نیز آسیب می زند. زیراکه در صورت دیدن بی توجهی از سوی شما دچار آسیب روحی و شکست عشقی شده, و او نیز امید خودش را از دست می دهد.

علائم عاشق شدن دخترا

زنان و مردان روحیات متفاوتی از یکدیگر دارند, پس نوع عاشق شدن آنها و ابراز علاقه شان با هم متفاوت است. در ادامه علائم عاشق شدن یک دختر را بیان می کنیم. برای دانستن علائم عاشق شدن مردان بهتر است این مقاله را مطالعه کنید.

1. حساس بودن روی شما

یک دختر عاشق, شما را زیر نظر دارد و به رفتار, ظاهرچهره و نگاه شما توجه می‌کند. زمانی که گروهی از دختران از جلوی شما عبور می کنند به چشمان شما خیره می‌شود تا ببیند به آن‌ها نگاه می‌کنید یا خیر. اگر متوجه شدید که او عصبانی شده است این نشانه این است که او روی شما حساس است و  ای یعنی عاشق شما شده است.

2. مشتاق برای ارتباط برقرار کردن

اگر دختری سریع به پیام های شما جواب می‌ دهد, و همیشه در دسترس شما است یا به هر بهانه ای با شما تماس می‌گیرد, در واقع برای ارتباط برقرار کردن با شما علاقمند است و در صورتی که برنامه ای داشته باشد که نتواند دعوت شما را برای بیرون رفتن بپذیرد, زمان دیگری را به شما پیشنهاد می دهد.

3. صحبت کردن درباره آینده

دختری که عاشق است, می‌ خواهد دوباره شما را ملاقات کند, پس دنبال برنامه‌ های دو نفره است تا بتوانید تایمی را در کنار هم دیگر باشید. در رابطه با آینده با شما صحبت می‌ کند و از شما برای آینده نظر می خواهد, تا با شما بیشتر آشنا شود. پس تمایل دارد فعالیت‌ هایی که شما به آن علاقه دارید, را امتحان کند حتی اگر در انجام آن خوب نباشد. در بین حرف هایش متوجه خواهید شد, که به جای کلمه «من» از کلمه «ما» استفاده می‌کند, به این معنی که به چیزی بیشتر از یک دوستی معمولی نگاه می‌کند.

4. دختران عاشق بسیار کنجکاو هستند

اگر دختری عاشق شما شده باشد, سوالات متفاوتی در رابطه با خانواده، دوستان، شغل و علایق و سلیقه شما می‌ پرسد. تلاش می‌کند یک چیز مشترکی با شما پیدا کند. تمام توجه او به شما است و هنگامی که در مورد آینده شغلی تان و برنامه ریزی‌ هایی که در آینده خود دارید صحبت می‌کنید, با تمام توجه گوش می دهد. به حدی این توجه به حرف های شما زیاد است, که حتی کوچک ترین حرف های شما راه به خاطر می آورد. در این زمان بهترین موقع برای جذب و بدست آوردن علاقه او است.

5. خریدن کادو برای ابراز احساسات

وقتی دختری برای شما هدیه‌ ای می‌خرد, به این معناست که  برای او شخص مهمی هستید. هدیه او شاید گران قیمت نباشد ولی مطمئن باشید که زمان زیادی را در مورد آن فکر کرده است. ممکن است از میان حرف های شما متوجه شده باشد, که به چیزی علاقه دارید پس کادو او می‌ تواند نشان دهنده شناخت او از شما باشد.

6. زبان بدن زنان عشق آنها را لو میدهد

هنگام حرف زدن به چشمان شما خیره می‌ شود و چشمان او برق می‌زند، لبخند به  روی لب دارد، تن صدای او تغییر می‌ کند، با موهایش بازی می‌کند؛ به طور کلی از حالت های چهره او متوجه می‌شوید که واقعا خوشحال است؛ این‌ها ممکن است نشانه این باشد که او واقعا به شما علاقمند است. زبان بدن از ضمیر ناخودآگاه سرچشمه میگیرد. برای کنترل کردن زبان بدن می توانید از تکنیک های nlp استفاده کنید. تا ضمیر ناخودآگاه خودتان را برنامه ریزی کنید تا واکنش های درستی داشته باشید. برای درک بهتر این تکنیک ها میتوانید مقاله تکنیک های nlp را مطالعه کنید.

7. تماس فیزیکی با شما

اکثر دختران علاقه ای به برقراری تماس فیزیکی با پسری که علاقه ای به او ندارند نشان نمی‌دهند. اما دختری که عاشق شما است به دنبال این است که حداقل تماس فیزیکی مختصری با شما داشته باشد؛ مانند اینکه دست تان را بگیرد. که این نشانه بسیار خوبی برای فهمیدن علاقه او به شما است.

8. جلب توجه شما

دختری که عاشق شما است, به هر شکلی می‌ خواهد توجه شما را به خودش جلب کند. پس به قیافه, آرایش و اندام خودش اهمیت زیادی می‌ دهد, پس اگر می‌ بینید تایم زیادی باید منتظر بمانید تا او حاضر شود, به او سخت نگیرید. الان بهترین فرصت است که از ظاهر او تعریف کنید و او را خوشحال کنید.

9. تغییر کردن نسبت به قبل

او را با اولین روزی که ملاقات کردید مقایسه کنید و ببینید چه تغییراتی در ظاهر و رفتار او می‌بینید. ممکن است حس کنید که الان مسئولیت پذیرتر از قبل شده است یا حتی وقتی در مشکلات و ناراحتی‌ها درکنارش هستید. متوجه می‌ شوید که او پیشنهاد و حرف‌ها یا رفتارتان در قلب او راهی باز می‌کند و مورد پذیرش قرار می‌ گیرید.

10. عشق راهی برای مقابله با ترس ها

از علائم عاشق شدن یک دختر این است که حاضر میشود در کنار شما با ترس‌ های زندگی اش رو به رو شود و نسبت به چیزهایی که قبلا از آنها ترس و واهمه داشته است, احساس بهتری پیدا کند و پذیرش ترس هایش برای او راحت تر باشد.

11. مانند یک مادر حواسش به شما است

زنان وقتی عاشق شما می‌ شوند احساس مادرانه در وجودشان به صورت ناخودآگاه فعال می‌ شود. پس متعجب نشوید اگر نسبت به سلامتی شما نگران می‌ شود. و وقتی که فست فود می‌خورید به شما غر می‌زند. او مانند یک مادر به شما اهمیت می دهد.

12. خجالتی می شوند

یک واکنش متدوال در دختران زمانی که عاشق می‌ شوند. این است که به طور غیر طبیعی خجالتی می‌ شوند. ممکن است متوجه شوید که زمانی که با شما است عصبی و هول شده است. وقتی به او نگاه می‌کنید. صورتش سرخ می‌ شود و با مو یا لباس خودش بازی می‌ کند. پس در آغاز رابطه شاید بخواهند از شما فاصله بگیرند. اگر هیچ کار اشتباهی نکردید و به خاطر اجتناب کردن او تردید نکنید. کمی به او زمان بدهید تا با خودش کنار بیاید. با خواندن مقاله چگونه با دختری که دوستش داریم رابطه برقرار کنیم می توانید در این مسائل به کمک عشق تان بروید تا زود تر این مشکل را پشت سر بگذارد.

13. رفتار های کودکانه 

دختران عاشق حمایت کننده و مراقبان بسیار خوبی هستند. گاهی ممکن است آن‌ها بخواهند شما را امتحان کنند. وقتی که حس می‌ کنید مثل یک کودک لوس و غیر قابل تحمل شده است. احساس امنیت را به او بدهید و به او بفهمانید که حامی او هستید و همیشه کنار او خواهید بود.

در برابر دختر عاشق چیکار کنیم؟

دختران برای عاشق شدن و مطمئن شدن از احساس خودشان به زمان احتیاج دارند. وقتی که این علائم را در دختر مورد علاقه خود مشاهده کردید. زمان مناسبی است تا عشق خود را به او بیان کنید. برای درک بهتر این موضوع بهتر است مقاله چگونه بفهمیم دختری دوستمان را دارد را مطالعه کنید.

تیم روانشناسی nlp با آموزش تکنیک های nlp به شما کمک می کند. تا با کنترل ضمیر ناخودآگاه, بتوانید به اهداف مهم زندگی تان برسید. از این روش برای عاشق کردن طرف مقابل با استفاده از نفوذ به ضمیرناخودآگاه او و بازگشت به عشق می توانید استفاده کنید. این روش ها در زندگی شما به شدت تاثیر گذار خواهد بود و شما را به سمت اهدافتان هدایت می کند.

ارتباط با تیم روانشناسی

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید. ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *