دوست دخترم قهر کرده چیکار کنم

دوست دخترم قهر کرده چیکار کنم


دوست دخترم قهر کرده چیکار کنم؟ ممکن است به تازگی با دوست دخترتان جر و بحث کرده باشید. پس به دنبال راهی هستید تا به این جر و بحث پایان دهید و دوباره با هم آشتی کنید. در ادامه به شما یاد می دهیم تا با انجام دادن 3 مرحله با دوست دختر خود آشتی کنید.

دوست دخترم قهر کرده چیکار کنم
دوست دخترم قهر کرده چیکار کنم

مرحله اول: خود را برای آشتی کردن آماده کنید

نامزدم باهام قهر کرده چیکار کنم؟ عجله برای آشتی کردن راه درستی نیست. حرکت عجولانه ممکن است باعث شود نه تنها آشتی نکنید, بلکه بیشتر از شما عصبانی شود و کار را سخت تر کند. قبل از آشتی کردن باید این موارد را رعایت کنید. بهتر است مقاله بازگشت عشق در 30 روز را مطالعه کنید.

آرامش خودتان را دوباره به دست بیاورید

عشقم قهر کرده چیکار کنم برگرده؟ در هنگام جر و بحث کردن هر دو طرف آرامش خود را از دست می دهند. و نمی توانند به صورت عاقلانه فکر کنند یا تصمیم بگیرند. پس از مسائل مهمی که باید رعایت کنند دور می مانند و باعث ایجاد ناراحتی در طرف مقابل می شوند. بنابراین اولین و مهمترین کار حفظ آرامش است. باید آرامش خود را حفظ کنید تا بتوانید با گفت و گو مشکلات را حل کنید. به بیرون بروید, قدم بزنید تا آرامش خودتان را دوباره به دست بیاورید.

گذشته ها را فراموش کنید

باید سعی کنید بحث های گذشته را فراموش کنید. فکر کردن به جر و بحث های گذشته و یادآوری در دعوا ها باعث می شود که زخم گذشته دوباره باز شوند و جر و بحث شدید تری به وجود بیاید. در تلاش باشید که گذشته ها را فراموش کنید.

به عشقتان فرصت دهید

اگر ممکن است مدتی از دوست دختر خود فاصله بگیرید و به او زمان دهید. اگر او هنوز از جر و بحثی که با او داشته‌اید، عصبانی است، تنها کار این است که به او زمان بدهید تا آرامش خود را بدست آورد. اگر بخواهید در زمانی که هنوز عصبانی است. با او صحبت کنید و برای آشتی کردن اقدام کنید، این دختر عصبانی به حرفهای شما گوش نمیدهد و ممکن است حرف های ناخوشایندی بزند. در نتیجه ممکن است دعوا شدید تر شود. پس به دوست دختر خود اجازه دهید تا آرام شود, بعد با او گفت و گو را شروع کنید.

مرحله دوم: حل کردن اختلافات

وقتی عشقم قهر می کنه چیکار کنم؟ در این مرحله باید با دوست دختر خود صحبت کنید. در این گفت و گو شما درباره اختلافات و سوتفاهم ها صحبت میکنید و با کمک یکدیگر این اختلاف نظر هارا کنار می گذارید. در ادامه به صورت مرحله به مرحله این کار را توضیح می دهیم.بهتر است مقاله همسرم قهر کرده چیکار کنم را مطالعه کنید.

برای آشتی کردن اول اقدام کنید

برای آشتی کردن پیش‌ قدم شوید. جدا از این مسئله که مقصر این جر و بحث چه کسی است, اگر شما پیش قدم شوید برای آشتی کردن این موضوع را ثابت میکنید که علاقمند به این رابطه هستید. و دوست ندارید که عشق تان را از دست بدهید. برای آشتی کردن باید دو نکته را رعایت کنید.

نکته1: برای آشتی کردن با او قرار ملاقات بگذارید

اولین نکته در آشتی کردن این است که باید رو در روی او باشید. فرسادن پیام های احساسی تاثیری ندارد. سعی کنید در کافی شاپ یا رستوران او را ملاقات کنید.

نکته2: به سرعت پیش نروید

زمانی که می خواهید با دوست دخترتان آشتی کنید, سعی نکنید در مرحله اول او را به آغوش بکشید. با این کار به او میفهمانید که جر و بحث برای شما اهمیتی نداشته و نمی خواهید به حرف هایش گوش کنید. پس ابتدا با او صحبت کنید و اختلاف نظرات را کنار بگذارید.

معذرت خواهی کنید

معذرت خواهی کردن مهم ترین و سخت ترین گام برای آشتی کردن است. ممکن است که اصلا شما مقصر جدایی نباشید, اما اگر مشتاق به ادامه رابطه با دوست دخترتان هستید. باید این سختی را قبول کنید. اگر شما مقصر بحث بودید باید عذرخواهی کنید و دیگر این اشتباه را انجام ندهید. اما اگر دوست دخترتان مقصر بحث بود شما می توانید با معذرت خواهی برای بحثی که پیش آمده, مسیر را برای عذرخواهی او و پذیرفتن اشتباهش هموار کنید.

درمورد موضوع بحث صحبت کنید

شاید فکر کنید که اگر مدتی قهر بمانید خوب است, کاملا در اشتباه هستید. دوست دختر شما بنا به دلیلی شما را ترک کرده است. پس باید متوجه این مشکلات شوید و با دوست دخترتان راجب این مشکلات صحبت کنید. دوری از این مشکلات فقط موجب می شود بیشتر از هم دور شوید. پس اجازه دهید که حرف بزند و تخلیه شود. پس از تخلیه شدن حرف هایش متوجه خواهید شد که آرام شده است. او را متوجه این موضوع کنید که احساساتش را درک میکنید و در مسیر آشتی کردن قرار بگیرید.

به حرف های دوست دخترتان به خوبی گوش دهید

شنونده خوبی برای دوست دخترتان باشید و به حرف‌های او گوش دهید. ممکن است که او همچنان از شما عصبانی و دلخور باشد. اما باید بگذارید تا تمام عصبانیت و غمی که در خودش پنهان کرده بروز دهد. از اصرار کردن روی حرف ها و نظرات خودتان اجتناب کنید، چون این کار باعث شدید تر شدن دعوا می شود و او فکر می کند که علاقه‌ ای به شنیدن حرف‌های او ندارید.

اشتباهات خود را قبول کنید

هر دعوایی دو طرفه است. شما هم به اندازه دوست دخترتان در شروع دعوا مقصر بوده اید. قبول کردن این اشتباه دوطرفه کار درستی است و شما را در مسیر درست آشتی کردن قرار می‌ دهد. به او بگویید که شما هم در شروع شدن دعوا مقصر بوده اید و او تنها مقصر بحث نیست.

مرحله سوم: دوباره دوست دخترتان را عاشق خود کنید

دوست دخترم قهر کرده چیکار کنم
دوست دخترم قهر کرده چیکار کنم

در این مرحله باید سعی کنید دوباره دوست دخترتان را عاشق خودتان کنید. باید به او بفهمانید که هنوز عاشق او هستید و دوست دارید رابطه تان را رو به جلو پیش ببرید. این کار میتواند با دادن یک هدیه یا ساخت یک فضای رمانتیک دو نفره انجام گیرد.

دوباره عاشق کردن دوست دخترتان

بعد از اینکه توانستید اختلاف نظر ها را کنار بگذارید. زمان آن است که رابطه را مستحکم تر کنید. برای اینکار باید دوباره دوست دخترتان را عاشق خودتان کنید. کار های زیر به شما کمک می کنند تا در این کار موفق باشید.

تغییرات خودتان را نشان دهید

به همان شکل در تلاش هستید تا رابطه تان را قوی تر کنید. باید نشان دهید که تغییر کرده اید. نشان دهید که تبدیل به دوست پسر رمانتیک و احساسی شده اید. به دوست دختر تان کمک کنید, به او نشان دهید که همیشه در کنارش هستید و می تواند روی کمک شما حساب کند.

هدیه عاشقانه به او بدهید

شاید فکر کنید این کار کمی لوس و کیلیشه ای است اما هیچ دختری از دریافت کردن هدیه خسته نمی شود. سعی کنید با خرید گل مورد علاقه اش یا با یک کارت پستال عذرخواهی او را خوشحال کنید و ناراحتی ها را از دلش در بیاورید. این نکته نیز مهم است که گل و کارت پستال برای دعوا های کوچک است, اگر بحث شما شدید تر است باید هدیه های گران قیمت تری تهیه کنید تا دل دوست دختر تان را بدست آورید.

او را غافلگیر کنید

به یک برنامه متفاوت و هیجان‌انگیز فکر کنید، کاری که قبلاً به عنوان یک زوج انجام نداده‌اید. اگر می‌ خواهید او را تحت تاثیر قرار دهید، یک مراسم آشتی‌ هیجان انگیز برای او برگزار کنید. روحیه عاشقانه‌ تان را به دوست دختر تان نشان دهید و یادآوری کنید که چرا یکدیگر را دوست دارید.

یکی از ایده های خوب برای غافلگیر کردن او این است که کاری کنید روزهای خوب و هیجان انگیز رابطه‌ تان یادآوری شود، مثلا اگر عکس‌های دو نفره دارید، چند عکس خوب دو نفره را چاپ کنید و به او هدیه دهید. یا اینکه او را به محل اولین قرار عاشقانه تان ببرید تا روزهای خوب و عاشقانه رابطه تان تازه شود.

اصرار به ادامه رابطه نکنید

اگر دوست دختر تان نمی‌خواهد با شما حرف بزند یا عذرخواهی‌ شما را قبول نمی‌ کند، اصرا نکنید و اجازه دهید که او پیش قدم شود. مجبور کردن دوست دخترتان به ادامه بحث به جز این که بیشتر از هم دورتان کند، هیچ سود دیگری ندارد. به او بفهمانید که حاضرید هر چقدر که لازم است، صبر کنید تا او برای گفتگو و آشتی کردن آماده شود. بعد از آن که دوست دختر شما آرام شد و توانست منطقی تصمیم گیری کند. با او تماس بگیرید و درباره مشکلات تان در کمال آرامش و خونسردی صحبت کنید تا به راه‌حل برسید. بهتر است مقاله عشق یک طرفه را مطالعه کنید.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *