چگونه دلبری کنیم

چگونه دلبری کنیم


چگونه دلبری کنیم؟ این سوال ذهن هر مرد و زن را درگیر می کند. که چگونه برای همسرم یا شوهرم جذاب و دلبر باشم. دلبری کردن بسیار در گرمی رابطه تاثیر گذار است. یکنواختی در رابطه ممکن است باعث سردی طرف مقابل شود و عشق تان دیگر اشتیاق قبل خود را نداشته باشد. در ادامه ترفند های دلبری را بیان می کنیم.

روش های دلبری کردن

ترفند اصلی دلبری کردن این است که باید جوان خوش ذوق و شیطون درونتون را پیدا کنید و دوباره بروزش دهید. این جوان درون شما به علت کار و تحصیل و خانه داری و … ممکن است پنهان شده باشد. اما شما باید به او اهمیت دهید و او را دوباره زنده کنید. برای دلبری کردن از عشق تان لازم است که او را همیشه بیدار و فعال نگه دارید. در ادامه چند روش دلبری کردن را بیان می کنیم.بهتر است مقاله چگونه برای یک پسر دلبری کنیم را مطالعه کنید.

چگونه دلبری کنیم
چگونه دلبری کنیم

ارسال پیام های عاشقانه

تصور شما زمانی که عشق تان به شما پیام می دهد این است که حتما می خواهد چیزی را یاد آوری کند. اما شما باید این دهنیت را تغییر دهید. به صورت اتفاقی برای او یک متن عاشقانه ارسال کنید. مثل پیام هایی که در زمانه نامزدی برای او ارسال می کردید. سعی کنید پیام هایتان تحریک کننده باشد و عشق تان را مجذوب کند.

با عشوه و ناز صحبت کنید

برای تحریک کردن عشق تان کافی است که با عشوه و آرامش در گوش او حرف هایتان را بیان کنید. مردان با نازکی و عشوه صدای خانم ها بسیار تحریک می شوند. و این کار برای آنها جذابیت زیادی دارد.

جملات نیمه کاره

دلبری کردن برای شوهر ممکن است یکی از ساده ترین کار ها باشد که به راحتی می‌ توانید آن را در زندگی روزمره انجام دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که جمله‌ تان را نیمه کاره رها کنید، ثانیه ای مکث کنید سپس با یک حرکت تحریک آمیز مثل چشمک زدن یا گاز گرفتن لب تمام کنید در ادامه تعدادی از این جملات را مثال می زنیم.

داشتم فکر می‌کردم که ….

خیلی عرق کردم، چون ….

شونه‌های پهنت …

احساس می‌کنم که چقدر …

با نیمه‌کاره گذاشتن جمله‌ها و تمام کردن آنها با چشمک می‌توانید هر جمله‌ای را به یک جمله‌ی دلبرانه تبدیل کنید.

عکس های یهویی بفرستید

از خودتان عکس بگیرید و وسط روز برای عشق تان ارسال کنید. این عکس های برای خانم ها می تواند به این شکل باشد که با موهایشان بازی کنند یا لب هایشان را غنچه کنند. عکس هایی که ارسال می کنید باید در آن شیطنت های زنانه باشد.

یهویی نیشگونش بگیرید

نیشگون‌های بی‌هوا یکی از کار هایی است که برای لوندی گری اثبات شده است. گاهی اوقات وقتی وسط انجام کارهای روزمره به همسر تان برخورد می‌ کنید. او را با شیطنت نیشگون بگیرید. با این کار برای عشق تان دلبری کنید.

با نگاهتان دل شوهر را ببرید

منظور ما این نیست که به شوهر تان خیره شوید یا به او زل بزنید. یا او را با این نگاه خیره معذب کنید. برای دلبری کردن از همسر تان کافی است که به چشم های او نگاه کنید و با یک نگاه جذاب و شیطنت‌آمیز از او دلبری کنید. تاثیر این نگاه‌ های دلبرانه وقتی پیراهن زیبا و آراسته ای پوشیده‌اید و با لب یا موهای تان بازی می‌ کنید، زیادتر می شود.بهتر است مقاله چگونه یک پسر را دیوانه خود کنیم را مطالعه کنید.

از عشق تان تعریف کنید

جملاتی مثل چقدر خوشگلی و کیلیشه ای و خسته کننده به کار نبرید. سعی کنید دقت و توجه خودتان را روی جسم عشق تان متمرکز کنید. از خصوصیات خوب جسم او تعریف کنید. مانند:

وقتی سرمو روی سینه‌ات میذارم، آروم میشم.

چه شونه های پهن و مردونه ای داری.

فکت چقدر محکم و جذابه.

دستات خیلی جذابن.

باعشق تان شوخی کنید

ندانم‌کاری و بچگانه رفتار کردن اگر درست انجام شود. می‌ تواند بسیار جذاب و هیجان‌ انگیز باشد. واژه‌ های خاص خود تان را بسازید و پیام‌ های بانمک برای شوهر تان بفرستید. دریافت این پیام‌ های طنازانه در میانه‌ ی یک روز کاری شلوغ، لبخند را به لب های عشق تان می‌آورد. می توانید مقاله چگونه قلب یک پسر را تسخیر کنیم را مطالعه کنید.

ظاهرتان را تغییر دهید

تغییر طاهر شما چشم هر کسی را جذب شما می کند. زمانی که شما با یک استایل متفاوت وارد می شوید باعث می شود به چشم بقیه دیده شوید. برای اینکه عشق تان را جذب خود تان کنید و از او دلبری کنید, در خانه از لباس های متفاوت استفاده کنید. لباس هایی که دوست دارد را بپوشید. با اینکار هم به چشم می آیید و هم جذاب می شوید.

از همسرتان بخواهید که لباسهایتان را انتخاب کند

صبح‌ها که از خواب بیدار می‌شوید، از همسر تان بخواهید که لباس‌های آن روز را انتخاب کند.هر کدام از لباس‌هایتان را چند ثانیه مقابل بدن تان نگه دارید و چرخی بزنید تا احساسات همسر تان را بیدار کنید. مطمئن باشید که او با این کار شما تمام فکر او را درگیر خواهید کرد.

عشوه گری کنید

چگونه دلبری کنیم
چگونه دلبری کنیم

یک حرکت شیطنت‌ آمیز و عشوه‌ گرانه در تحریک کردن علاقه و احساسات مردان بسیار تاثیر دارد. یک حرکت چند ثانیه‌ای را تمرین کنید و زمانی که شوهرتان انتظار چنین حرکتی را از شما ندارد, آن را به نمایش بگذارید. زمانی که مشغول صحبت هست یا تماشای فوتبال سعی کنید با رفتار های عجیب جلب توجه کنید.

او را نوازش کنید

یکی از مطمئن ترین و درست ترین روش دلبری کردن این است که بگذارید همسر تان شما را نوازش کند. به خودتان مطمئن باشید و با تشویق کردن همسرتان به نوازش کردن احساسات او را تحریک کنید. مشکلی ندارد که گاهی شما برای شروع رابطه ی جنسی پیش قدم شوید. این کار بهترین روش برای ابراز این موضوع است.بهتر است مقاله جذب فردی که دوست داریم را مطالعه کنید.

در یک کلام

چگونه دلبری کنیم؟ برای دلبری کردن از شوهر می توانید در شبکه های مجازی عکس ها و متن های شیطنت آمیز برای او بفرستید. در صحبت کردن لحن آرام و ناز داری داشته باشید. از جذابیت های ظاهری او تعریف کنید. جملات نیمه کاره منظوردار بگویید و با شوخی و طنازی او را مجذوب کنید.

برای اینکه دل شوهرتان را ببرید گاهی بی هوا نیشگونش بگیرید. بر روی آینه دستشویی و حمام با ماتیک رد بوسه بگذارید. برای اینکه در نظر شوهرتان زنی جذاب و لوند باشید. گاهی اوقات با ظاهری متفاوت او را غافلگیر کنید با نگاه شیطنت آمیز دل عشق تان را بدزدید و عشوه گری کنید. سپس با عشوه محل را ترک کنید. او را در آغوش بگیرید و اجازه دهید او هم شما را نوازش کند.بهتر است مقاله بازگشت به عشق در کمتر از 30 روز را مطالعه کنید.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید، ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *