فال عشق و ازدواج

فال عشق و ازدواج


یکی از پر طرفدار ترین قسمت های روز ستون  فال عشق و ازدواج متولدین هرماه است؟! احتمالا شما هم اشخاصی را میشناسید که برای تصمیمات زندگی یا برای آینده به سراغ فالگیر میروند.در این مقاله بیان می‌کنیم که چرا فال برای بسیاری از اشخاص جذاب و قابل باور است. همچنین نظرات روانشناسی راجب فال عشق و ازدواج بیان می کنیم.

فال عشق و ازدواج چه مقدار حقیقت دارد؟

قطعا از نظر علمی و منطقی هیچ فالگیری نمی‌تواند واقعا و به درستی آینده کسی را پیشگویی کند. با این حال ممکن است شما نیز با تجربه هایی که از به حقیقت پیوستن فال هایتان داشته اید, به این پیشگویی ها باور پیدا کرده باشید. ولی چرا پیشگویی عشق و ازدواج, بسیار جذاب و قابل باور است؟و اگر این پپیشگویی ها درست نیست, چرا در زندگی ما نشانه هایی از این پیشگویی ها دیده می شود. در ادامه دلایل روانشناسی برای این کار را بیان می کنیم.بهتر است مقاله بازگشت عشق را نیز مطالعه کنید.

دلیل اول : مغز ما واقعیت ها را نمایش نمیدهد

لحظاتی که چشم ما به چیزی یا شخصی میافتد, ذهن ما عملکردهای ویرایش را شروع می‌کند. ذهن آن وسیله را به شئ های دیگری تغییر میدهد که مانند به چیز دیگری بشود. مثلا ممکن است یک تکه چوب را با مار اشتباه بگیرید, یا فکر کنید که دوستتان را در خیابان دیده اید. تا زمانی که آن فرد به شما نزدیکتر می شود و متوجه می شوید که اشتباه کرده‌اید.

اما علت دیدن این خطاها چیست؟

شما همیشه ترس هایتان را میبینید

چون ذهن علاقه دارد که ایمنی‌اش را حفظ کند. هر وقت چیزهایی را ببیند که شبیه به وسیله‌ای باشد که از آن می‌ترسید. پیام اخطار را صادر می‌کند. به همین علت افرادی که از روح میترسند, بعضی اوقات ملافه سفید را با روح اشتباه می گیرند.

افکاری که ذهنتان را مشغول کرده همه جا با شماست

آن چیزی را که ذهن شما را به خود مشغول کرده است, همه جا میبینید. اگر پسر خاصی را دوست داشته باشید او را در همه جا میبینید. مثلا هر جا که می روید فکر می کنید با او رو به رو شده اید. ولی زمانی که به آن شخص نزدیکتر می شوید, متوجه می شوید که هیچ شباهتی با عشق‌تان ندارد. ذهن شما همواره همیشه امکانی فراهم می آورد تا چیزی را ببینید که دوست دارید با آن رو به رو شوید.

فال قهوه برای عشق و ازدواج از نظر روانشناسی

علم روانشناسی در مورد فال قهوه برای عشق و ازدواج چی چیزی می‌گوید؟ انسان ها علاقه دارند که رویاهای خود را در یک فنجان قهوه ببینند, و به همین علت ذهن ‌شان به شکلی این موضوع را درک می کنند که آن چیزی که علاقه دارند را ببینند. البته این پیشگویی ها همیشه مثبت نیست. زیراکه هر انسانی ترس هایی نیز دارد, پس ذهن اجازه می دهد که بخشی از این ترس ها هم در فنجان قهوه مشاهده شود.

یکی از دلایل اصلی و مهم برای باورپذیر بودن فالگیری این است که تا یک چیز درست در فال میبینیم قبول میکنیم که فال صحیح است. مثلا وقتی عشقتان را در فال میبینید, میگویید قطعا این فال صحیح است.

مهم نیست که برای پیشگویی آینده خود به فال تاروت روی می آورید یا فال قهوه, به هر حال قطعا مطلبی را در این فالگیری ها پیدا می کنید که به شما مربوط است. زیرا ذهن به گونه ای طراحی و برنامه ریزی شده است که ما را با گول زدن به خواسته هایمان برساند.

دلیل دوم: علاقه به دانستن آینده و برنامه ریزی زندگی

انسان ها خیلی هم از خودشان مطمئن نیستند, انسان ها به خوبی میدانند که آینده غیرقابل پیشبینی است. و هیچکس نمیداند که فردا چه اتفاقاتی برای او پیش خواهد آمد. پس چون نمیدانیم که در آینده چه حوادثی وجود دارد, دچار نگرانی و اضطراب می شویم. پس به فالگیران رجوع می کنیم.
جالب است بدانید که بر اساس پژوهش های انجام شده. کنترل نداشتن بر زندگی, یکی از قویترین انگیزه هایی است که انسانها را ترغیب میکند. تا شانس و پیشگویی را باور کنند. به همین دلیل زمانی که حس می کنیم که کنترلی روی زندگیمان نداریم. خوشحال می شویم که نیروهای ماوراءالطبیعه‌ی دیگری هستند, که ما را در رسیدن به خواسته هایمان یاری کنند.

دلیل سوم : پیش بینی یک رابطه بسیار جذاب است

عشق و سازگاری از جمله موضوعاتی است که برای اکثر مردم جالب است. عشق جایگاه بالایی در ذهن همگان دارد, و به همین دلیل دوست داریم بدانیم که زندگی عاشقانه مان چطور رقم خواهد خورد. تمام انسانها دوست دارند که عشق را تجربه کنند و کسی را داشته باشند که عاشقانه به آنها مهر بورزد.

به همین علت افراد زیادی هستند که طالع بینی و فال عشق و ازدواج را می خوانند. تا بدانند که سهم آنها از عشق در زندگی چقدر است. اشخاص مجردی که هنوز طعم عشق را نچشیده اند, فال عشق را میخوانند تا بدانند که آیا در چند روز آینده با نیمه‌ی گمشده شان آشنا خواهند شد یا خیر. افراد متاهل یا اشخاصی که درگیر یک رابطه ی جدی هستند, دوست دارند بدانند که چه اتفاقاتی را در چند روز آینده در رابطه شان تجربه خواهند کرد.

فال پیشگویی ویژگی های همسر آینده

پس همانطور که بیان شد, فال عشق و ازدواج به کمک ورق، فنجان قهوه، کف بینی و … حقیقت ندارد. اما اگرچه ممکن است به نظر عجیب و غیرقابل باور برسد, اما به کمک علم روانشناسی میتوان تا حدی داستان عشقی شما را از قبل پیش بینی کرد. و حتی می شود تا حدی مشخص نمود عاشق چه کسی می شوید. البته قطعا منظور این نیست که می خواهیم در این مطلب به شما بگوییم طالع تان نشان می دهد همسر آینده‌ شما نامش چیست. بلکه منظور این است که با توجه به فاکتورهای شخصیتی و روانشناختی افراد, میتوان پیش بینی کرد که هر شخص مجذوب چه افرادی از جنس مخالف می شود. یعنی اینکه شما با توجه به شخصیت منحصر به فردی که دارید. برای چه افرادی از جنس مقابل جذاب تر هستید و چه افرادی احتمال دارد عاشق شما شوند نیزتا حدی قابل پیش بینی است.

پیش بینی آینده رابطه عشقی و ازدواج

سوال دیگری که ممکن است در مورد رابطه عاشقانه و ازدواج با آن مواجه باشید, این است که آیا میتوان آینده و سرانجام یک رابطه عاطفی را پیش بینی کرد؟ و راهی علمی برای اطلاع یافتن از موفقیت یا عدم موفقیت ازدواج دو نفر وجود دارد؟

پیش بینی جدایی و طلاق در رابطه

روابط ناموفق و بی هدف ویژگی ها و علامت های مشترکی دارند. میتوان نتیجه متقابل گرفت که در صورت وجود این نشانه های مشترک در یک رابطه میتوان پیش بینی کرد, که به احتمال زیاد رابطه به شکست منجر خواهد شد. همچنین در صورت ازدواج زوج ها با یکدیگر, احتمال طلاق آن ها بسیار زیاد است. منظور از طلاق در اینجا جدایی زوجی است. چه به صورت طلاق رسمی صورت بگیرد و چه به صورت طلاق عاطفی و احساسی. 4 نشانه زیر اگر در رابطه شما وجود دارد احتمال شکستو جدایی بالا می رود.

  • جبهه‌گیری منفی: گارد گرفتن و دفاع از خود در مشاجره‌های زناشویی و متهم کردن یکدیگر علامت نزدیک شدن به طلاق است.
  • انتقاد: اگر همسران همیشه از هم انتقاد ‌کنند و در جستجوی ایراد‌های یکدیگر باشند, می‌توان پیش بینی کرد که رابطه‌شان در سراشیبی سقوط قرار دارد.
  • بی‌محلی و بی‌توجهی: با توجه به کناره گرفتن زوجین از یکدیگر و تمایل نداشتن آنها به بحث و گفتگو برای حل اختلافات می‌توان پیش‌بینی کرد که جدایی قریب‌الوقوعی در راه است.
  • تحقیر: توهین کردن به یکدیگر، تمسخر کردن یکدیگر یا رفتار بی‌ادبانه پیش‌بینی شکست خوردن رابطه را قوی‌تر می‌کند.

پیش بینی موفقیت رابطه

روابط موفقی که منجر به ازدواج و پایداری میشوند دارای نشانه های زیر هستند. اگر این نشانه ها در رابطه شما وجود دارد پس رابطه پایداری خواهید داشت.

  • گفتگوی مسالمت آمیز: زوج های موفق زمان مکالمه و گفتگو با یکدیگر, جملات مثبتی را که بر زبان می آورند چند برابر بیشتر از جملات منفی است.
  • پذیرش و مثبت نگری: زوج‌های خوشبخت عیب‌ها و خطاهای همسرشان را به چشم خوبی می‌بینند. این ایرادات را به روی همدیگر نمی آورند بلکه آن ها را می پوشانند.
  • آشتی بعد از دعوا : زوج هایی که بعد از دعوا بلافاصله می‌توانند با هم آشتی کنند, رابطه پایدار و موفقی برایشان قابل پیش بینی است.
  • تحسین و قدردانی: زوج هایی که نسبت به همسر یا شریک عاطفی خود سپاسگزار و قدردان هستند, موفقیت و رضایت را تجربه خواهند کرد.
  • همکاری: زمانی که زن و شوهر فعالیت جدید و هیجان‌انگیزی را با هم انجام می‌دهند, از رابطه‌شان لذت بیشتری می‌برند.

طالع بینی، کف بینی و فالگیری با قهوه و ورق هیچ مبنای علمی نداشته, و آینده بینی روابط عاطفی با آن هیچ حقیقتی ندارد. فال گرفتن راه درستی برای آگاهی پیدا کردن از مسیر عشق و رابطه نیست. ولی به دلایل زیادی طالع بینی بسیاری از افراد قابل باور است و به آن اعتقاد دارند. اعتقاد به درستی فال و دیدن, نتیجه از آن به این علت است که مغز ما همیشه واقعیت را نشان نمیدهد. ما ترس ها، مشغله های فکری و باورهای ذهنیمان را در همه جا میبینیم. همچنین انسان عطش زیادی دارد که از اتفاقات آینده باخبر باشد تا بتواند کنترل بیشتری بر زندگی داشته باشد. پس به دنبال هر راهی برای دانستن آینده و طالع خویش است.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید. و سوالات خودتان را بپرسید. ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *