چگونه بفهمیم پسری دوست دختر دارد؟

چگونه بفهمیم پسری دوست دختر دارد؟


چگونه بفهمیم پسری دوست دختر دارد ؟ اینکه ندانید پسری که به او علاقه دارید شما را دوست دارد یا خیر, بسیار دردناک است. این مسائل ذهن هر دختری که عاشق پسری شده است را درگیر میکند. اگر می خواهید متوجه این موضوعات شوید, در ادامه با ما همراه باشید تا نشانه های عدم علاقه پسران را بررسی کنیم.

رفتارش با شما مثل رفتارش با بقیه دختران است

زمانی که پسری دختری را دوست داشته باشد, با عشقش به شکل متفاوتی رفتار می‌کند. لحن و تن صدایش، نگاهش، لبخندش و به طور خلاصه رفتار یک مرد در حضور عشقش متفاوت خواهد بود. البته این امکان هست که تفاوت‌های او جزئی باشد, ولی مهم این است که وجود دارد.

زمانی که کسی را دوست داشته باشید, می‌خواهید او هم به صورت متقابل این حس را نسبت به شما داشته باشد. پس سعی می‌کنید در کنار او بهترین رفتار را داشته باشید. یکی از علائم یک رابطه واقعی پیدا کردن حس آرامش در کنار عشق تان است. شاید در ابتدای رابطه مقداری موذب باشید, اما بعد از گذشت مدتی این حس را پیدا خواهید کرد.بهتر است مقاله بازگشت عشق را مطالعه کنید.

او شروع کننده مکالمه نیست

زمانی که به پسر مورد علاقه‌تان پیام ارسال می کنید, پاسخ مودبانه و دوستانه‌ای به شما می‌دهد, اما هیچگاه برای شروع مکالمه پا پیش نمی گذارد. به جواب‌های خوشایند مودبانه او اهمیت ندهید. این شیرین زبانی اکثر دختران را به اشتباه می‌اندازد. به این فکر کنید که اگر او علاقه ای به تماس گرفتن با شما ندارد, یعنی به شما علاقه ندارد و به شما فکر نمی کند.

در حالتی دیگر او برای صحبت کردن با شما از موقعیت ها استفاده نمی کند. و همیشه از گفت و گو با شما فراری است. نکته‌ی دیگری که باید به آن توجه داشته باشید, این است که آیا او همیشه می‌خواهد که از صحبت کردن با شما فرار کند و گفتگو را به پایان برساند یا خیر.

زمانی که پسری دختری را دوست داشته باشد, هیچگاه از صحبت کردن با او خسته نمی‌شود. و دوست دارد این گفتگو تا همیشه ادامه داشته باشد. صحبت کردن با دوستانش را می‌تواند به زمان دیگه ای موکول کند. اگر در کنارتان بودن را دوست داشته باشد, شمارا به یک قرارملاقات در رستوران یا کافی شاپ دعوت می‌کند. اگر او همیشه از این گفتگو فراری است, یا به بهانه های مختلف بحث را قطع می کند, به این معنی است که علاقه ای به شما ندارد.

با همه دختر ها گرم میگیرد

شاید با زبان بازی های پسران دچار سردرگمی شوید. اینکه در ظاهر به شما یک چیز می گویند, اما با دختر های دیگر هم گرم میگیرند. ممکن است این فقط یک خصلت در آنها باشد, اما همانطور که گفتیم رفتار پسر ها در کنار دختری که دوستش دارند متفاوت است. اگر او شما را دوست داشته باشد, تلاش می کند تا این خصلت را ترک کند. در غیر اینصورت او به شما هیچ علاقه ای ندارد.

کنکجاو به شناختن شما نیست

زمانی که به کسی علاقمند باشیم, هیچ وقت از او خسته یا دل‌زده نمی‌شویم. دوست داریم همه چیز را راجب او بدانیم. می‌خواهیم بدانیم در لحظات زندگی‌اش چیکار می‌کند. علاقمند به این هستیم که همیشه کنارش باشیم و راجب او بیشتر بدانیم.

به عبارت دیگر او می‌خواهد تمام چیز هایی را که دختر مورد علاقه اش انجام می‌دهد و تجربه کرده است را بداند. او به تمام حرف های شما به دقت گوش می‌دهد و تمامی حرف های شما را به خاطر میسپارد.

حرفهای شما یاد او نمی‌ماند

این نشانه مانند نشانه بالایی است. یکی از علائم علاقه داشتن یک پسر این است که او به تمام حرف‌های عشقش با جزئیات گوش می‌دهد و به خاطر می‌سپارد. اما فراموش کردن تمام حرف‌هایی که یک دختر با اشتیاق به پسر مورد علاقه‌اش زده است, نشانه قطعی بی‌علاقگی او است. زمانی که کسی را دوست داشته باشیم, ذهنمان به طور کامل فعال میشود. با دقت بسیار توجه می‌کنیم, سراپا گوش می‌شویم و تمام جزئیات را به خاطر می‌سپاریم.

در دسترس شما نیست

چگونه بفهمیم پسری دوست دختر دارد؟
چگونه بفهمیم پسری دوست دختر دارد؟

زمانی که پسری دختری را دوست داشته باشد, همه جا به طور اتفاقی شما را ملاقات می‌کند. اگر پسری شما را دوست داشته باشد, اتفاقی کنارتان ظاهر می‌شود. او همیشه هست و هر کسی که به دنبال او باشد, از شما سراغ او را می‌گیرد.

روی شما حس حسادت ندارد

فرض کنید که با پسر دیگری قرار گذاشتید, اما پسر مورد علاقه‌ شما هیچ حس حسادتی روی شما ندارد. با او درباره یک رابطه جدید صحبت می‌کنید, اما او شما را به جای منع کردن, تشویق به این رابطه می‌کند.

زمانی که با پسر مورد علاقه‌تان از رابطه‌ای که با مردان دیگر دارید, صحبت می کنید, رفتارش به وضوح تغییر می‌کند. مثلاً عصبی می‌شود, یا صورت او سرخ می‌شود. اما اگر این حس را در او ندیده اید. به این معناست که او علاقه‌ای به شما ندارد.بهتر است مقاله چگونه بفهمیم پسری دوستمان دارد را مطالعه کنید.

زمانی را برای بودن با شما اختصاص نمی دهد

“سرم خیلی شلوغه، اصلاً وقت ندارم.” شاید او گاهی اوقات با شما قرار بگذارد, اما این قرار را لحظه‌ی آخر کنسل می‌کند. از نداشتن زمان می نالد, و قرارتان را به یک تایم دیگر موکول میکند.

البته ممکن است گاهی اوقات واقعاً کاری برای او پیش آمده باشد و او مجبور باشد که قرار را به هم بزند. اما زمانی این مسئله جدی می شود که او هر سری به بهانه های مختلف این قرار را کنسل می کند.

او با شما درباره‌ی دختران دیگر حرف می‌زند

چگونه بفهمیم پسری دوست دختر دارد؟ اگر او درباره‌ی دختران دیگر یا رابطه‌های عاشقانه‌ای که دارد, به راحتی با شما حرف می‌زند, این احتمال وجود دارد که او به شما علاقه ای ندارد.با فکر کردن به این موضوع که او میخواهد حسادت شما را بیدار کند خودتان را گول نزنید. این عمل نشان میدهد که او به شما علاقه ای ندارد. ممکن است که او گاهی از زیبایی های یک دختر دیگر تعریف کند. این مسئله مشکلی ندارد. اما اگر پسری به راحتی با شما درباره زنان دیگر صحبت می کند, این مسئله نشان می دهد که علاقه ای به شما ندارد.

درباره زندگی خصوصی اش با شما صحبت نمی‌کند

او درباره‌ی احساسات خودش با شما حرفی نمی‌زند. نه درباره‌ی احساسش و نه درباره‌ی نگرانی‌هایی که هر روز در زندگی اش تجربه می‌کند. او شما را به دنیای شخصی اش راه نمی دهد. شما و دیگران فرقی برای او ندارید. دلیل این کار این است که او آینده در کنار شما نمیبیند. برای همین شما را در یک محیط محافظت شده از زندگی اش قرار میدهد که فقط مقداری کمی با زندگی او درگیر شوید. اگر او به آینده مشترک با شما فکر می کرد, شما را وارد زندگی شخصی اش میکرد و از شما برای آینده اش نظر خواهی میکرد.

اگر عشق مان علاقه ای به ما نداشت چیکار کنیم؟

این مسئله بسیار دردناک است. اگر نشانه های بالا را در عشق تان مشاهده نمی‌کنید, بدین معناست که شما دچار یک عشق یک طرفه شده اید. اما خودتان را ناراحت نکنید, درست است که شما به او علاقه زیادی دارید اما او هیچ علاقه ای به شما ندارد. شما برای او فقط یک دوست ساده هستید. پس بهتر است که بیشتر از این خودتان را اذیت نکنید. و به فکر فراموش کردن این عشق باشید. زندگی برای شما تمام نشده, ممکن است در آینده با مردی رو به رو شوید که قلب او را تسخیر کنید. شما میتوانید با کمک مشاوران تیم روانشناسی ما در امر فراموشی این عشق یک طرفه موفق باشید. یا اگر همچنان امیدی برای برقراری رابطه دارید, ما به شما کمک می کنیم تا با شناخت تیپ شخصیتی طرف مقابل تان, احتمال برقراری این رابطه را افزایش دهیم.

؛؛شما می تونید از طریق تلگرام و واتس آپ با تیم روانشناسی سربرگ تازه در ارتباط باشید و سوالات خودتان را بپرسید. ما به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما همراهان عزیز سربرگ تازه هستم؛؛

۰۹۱۲۹۳۰۵۰۲۰

پاسخگویی از طریق تماس تلفنی، تلگرام و واتساپ

09129305020

1 دیدگاه

  • سلام من عاشق پسری شدم توی مدرسه اون سیزده سالش هست من هم دوازده سالم هست اون پسر خودش یه دختر دیگه رو دوست داره اما این کارش برای من تعجب آور بود چون من همیشه توی مدرسه نگاهش میکنم اما اون نگاهم نمیکنه بعضی از موقع ها نگاه اون دختری که دوستش داره میکنه وبهش لبخند میزنه من یه بار رفته بودیم خونه ی فامیلمون خودم و داداشم دم در نشسته بودیم داداشم شش سالش هست که اون پسر رو دیدم روی دوچرخه من نگاهش کردم اون هم یه کمی نگاهم کردو رفت من بهش اشاره کردم نمیدونم دید یانه من هر چی منتظرش وایسادم نیومد من رفتم داخل اما داداشم بیرون دم در نشسته بود که اومد پیش داداشم و دوچرخش رو یه جا پارک کرد و اومد دم در نگاه کرد با لبخند هم نگاه کرد من در رو نیمه باز گذاشته بودم بعد موقعی که نگاه کرد اومد پیش داداشم دور سر داداشم دایره کشید و بهش لبخند زد و سوار دوچرخه شد و رفت این حرف ها رو داداشم بهم گفت من اولش باور نکردم ولی بعدش خوب که فکر کردم دیدم که اره اون وقت که داشت با لبخند نگاه میکرد پیراهنش بین در معلوم بود منم باور کردم و تعجب کزدم میشه بهم بگید ممنون میشم خواهش میکنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *